ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | נורית שטרייכמן - קורס מטפל מוסמך בשיטת אייפק בראשון לציון

נורית שטרייכמן - קורס מטפל מוסמך בשיטת אייפק בראשון לציון

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

נורית שטרייכמן - מומחית ומורה מוסמכת לשיטת אייפק, מטפלת מקצועית משנת 2005. למדתי את שיטת אייפק אצל דר' אורי קניג, מייסד השיטה.

IPEC שהם ראשי תיבות ל- Integrated Physical Emotional Clearing- אייפק היא שיטת טיפול הוליסטית הרואה את האדם כמכלול של גוף, נפש ורוח, ואת בריאותו כתוצאה של הרמוניה בניהם.

בקורס תלמדו את השיטה, תקבלו כלים מעשיים המאפשרים באופן טבעי לזהות בעצמכם ולהחזיר את האיזון לחייכם. תלמדו זיהוי מדויק של מקור הסימפטומים באמצעות מערכת האנרגיה של הגוף. תלמדו הקלה מיידית של סימפטומים פיזיים ורגשיים, ללא צורך בתרופות, נטרול רגישויות ואלרגיות למזונות וחומרים בסביבה, שחרור מלחצים וחרדות, בחירת מזונות המתאימים לתדר האנרגטי שלכם, נטרול תגובות שליליות שלכם למצבים ואנשים בסביבתכם וכד'. תוכלו להגביר את האנרגיה החיובית והחיוניות בחייכם.

השיטה פותחה על ידי דר' אורי קניג, פסיכולוג קליני, שהשכיל לזהות את הקשר האנרגטי בין מחלות פיזיות לבין המצב הנפשי של האדם.
הוא פיתח את השיטה ב-1997, ומאז למדו את השיטה מאות מטפלים בישראל.
לאחרונה הוא החליט לאפשר את לימוד השיטה לקהלים של תלמידים המתעניינים בריפוי עצמי.
לשם כך הוא הכשיר מורים מהשורה הראשונה של המטפלים בישראל והכין סילבוס מפורט שיינתן לכל תלמיד בקורס זה. בסיום הקורס, כל משתתף יקבל תעודת סיום מעוטרת בחתימתו של דר' אורי קניג.

צרו עימי קשר עכשיו לקבלת יעוץ ראשוני / פגישת היכרות ללא התחייבות!

טלפון:
072-2285903

קישור לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

IPEC, שיטת אייפק, נורית שטרייכמן, שיטת אייפק בראשון לציון, קורס שיטת אייפק, קורס בשיטת אייפק בראשון לציון, קורס לריפוי עצמי