ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | לנה קנטור - טיפול רגשי לחרדה ולטראומה לנשים ולנערות בקרית אונו

לנה קנטור - טיפול רגשי לחרדה ולטראומה לנשים ולנערות בקרית אונו

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
לנה קנטור - טיפול רגשי לחרדה ולטראומה לנשים ולנערות בקרית אונו

לנה קנטור- מטפלת ברפואה משלימה, מטפלת מוסמכת בטכניקות מתחום הפסיכותרפיה, מתמחה בטיפולים ממוקדים קצרי מועד. אני מאמינה כי הטיפול הוא תהליך שמטרתו לזהות את הקונפליקט הפנימי בבסיס החרדה/פחד/דיכאון/מצוקה או קושי מסוים, לתת לו מענה ולהתקדם בחיים.

אני בחרתי להתמחות בטכניקות רבות ומגוונות. כדי ליצור התקדמות ממוקדת ואמיתית ולהגיע לתוצאות, אני משלבת ומתאימה את השיטות בהתאם למטופל ( EFT, דמיון מודרך, NLP, גישה טיפולית מתחום הקוגניטיבי- התנהגותי ACT, קינסיולוגיה ועוד).
 
התהליך בו אני מתמחה מתאים לאדם החווה מצוקה רגשית, בין אם זו חרדה, פחד, דיכאון, טראומה או בעיה פיסית. אני מזמינה אתכם להחזיר לעצמכם את הסמכות הפנימית, העוצמה ובחירה חופשית ומודעת בכל תחום בחיים.

מטרת הפסיכותרפיה הינה  להסיר מכשולים מפני שינוי אמיתי, ריפוי וצמיחה. במהלך הטיפול אנחנו לומדים להכיר את עצמנו, חושפים אמונות מגבילות, רבדים של מנגנוני הגנה, כאבים ופחדים שונים. בעת זיהוי מקורם ומשמעותם אנחנו משחררים את הרגשות הללו ומחזירים לעצמנו תחושת סמכות פנימית ובטחון עצמי. התוצאה היא מימוש השאיפות והרצונות האמיתיים שלנו תוך התמודדות נכונה מול המציאות.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285493

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

לנה קנטור, רפואה משלימה בקרית אונו, פסיכותרפיה בקרית אונו, פסיכותרפיסטית בקרית אונו, פסיכותרפיסטית בגוש דן, טיפול רגשי בקרית אונו, טיפול בדיכאון בקרית אונו, NLP בקרית אונו, דימיון מודדרך בקרית אונו, קינסיולוגיה בקרית אונו