ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | דובדבנים נגד דלקות ומחלות – לדובדבן יש יכולת ריפוי טבעי עוצמתית

דובדבנים נגד דלקות ומחלות – לדובדבן יש יכולת ריפוי טבעי עוצמתית

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

דובדבנים ידועים כאחד הפירות החושניים והאהובים ביותר. אך האמת היא שדובדבנים יכולים גם לשמש גם כטיפול טבעי למגוון מחלות והוא בעל תכונות בריאותיות מדהימות.

דובדבנים נגד דלקות ומחלות – לדובדבן יש יכולת ריפוי טבעי עוצמתית דובדבנים נגד דלקות ומחלות – לדובדבן יש יכולת ריפוי טבעי עוצמתית

דובדבנים עשירים בנוגדי חמצון טבעיים והם מסייעים לחיזוק המערכת החיסונית ואף יעילים כטיפול טבעי במחלות סרטן לדוגמא בסרטן הערמונית. אז תתחילו לאכול דובדבנים.
יש המייחסים לדובדבנים חושניות משהו ,האדומים, הקטנים והמתוקים האלו, מעלים בי חיוך גדול ושמחה

מה עוד לא נכתב בספרות על גווניה על הדובדבנים הא? תגידו אתם, כמה תמונות רצות לכם בראש כשאתם חושבים על קערת דובדבנים עמוסה לעייפה שמחכה לכם?
הגיע בהחלט הזמן שניתן לו כבוד לדובדבן ונבין לעומק, מה מביא איתו הפרי המיוחד הזה...
 
הפרי הקטנטן והיפהפה הזה, מכיל שפע בריאות וטעם משגע:
פקטין
פקטין הוא למעשה פחמימה מורכבת שנמצאת על פי רוב בפירות ובירקות ומהווה סוג של רקמת חיבור בין הפרי לקליפתו. הפקטין מורכב מסיבים מסיסים במים, אינו מתעכל אך מסייע רבות לתהליך העיכול ונחשב כיעל להסדרת פעילות מעיים וכנגד שלשול. בנוסף, מיוחס לו הכבוד באיזון שבין HDL ל-LDL.
 
אנתוציאנין
אנתוציאנין הוא החומר הצבען, זה שחילק בנדיבות רבה את הצבע האדום עד בורגונדי לדובדבן הרומנטיקן. למעשה, הצבע הוא תולדה של מנגנון סינון קרני UV שמפעיל האנתוציאנין ובמהלך תהליך זה נוצר הצבע האדום אותו תוכלו לפגוש החל מעלי השלכת האדומים, עבור בפירות אדומים/ כחולים/ סגולים וכלה בירקות אלו. האנתוציאנינים לכשעצמם, יעילים לשיכוך כאב. מחקרים הראו שפעילותו של האנתיציאנין יעילה מפעילותו של האספירין המוכר והידוע ומעל לכך, אינה גורמת לתופעות לוואי בקיבה ובכליות כמו האספירין עצמו. אנשים הלוקים בפיברומיאלגיה ישמחו לדעת שאכילת חופן דובדבנים בשעות הערב, עשויה להקל על הכאבים מהם הם סובלים ואף להשרות שינה טובה במשך הלילה על שום הורמון המלטונין הקיים ברכיבי הדובדבן.

בנוסף, נוכל למצוא בדובדבנים ויטמין A בריכוז מכובד, ויטמין C ברמות גבוהות, ויטמינים ממשפחת B 1,2,3  ומינרלים כמו סידן, זרחן, ברזל ואשלגן.
 
נוגדי החימצון, פעילות נוגדת דלקת ואנתוציאנינים כאמור משככי הכאב נמצאו יעילים לטיפול בדלקות מפרקים, הפרעות שינה, חיזוק מערכת החיסון, טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפול טבעי בסרטן כמניעה וכמניעת התפשטות תאים סרטניים. (פעילות אחרונה זו מתאפשרת ע"י חומצה פנולית  - אמיגדלין המצויה בגלעיני הפרי.
 
שלרגע אחד לא תחשבו שבכך תמו הפעילויות הנפלאות שמציע לנו הדובדבן – ממש לא...
פטוטרת הפרי (החלק המחבר את הפרי לעץ) גם היא באה לידי שימוש רפואי וידועה בכוחותיה לגרום לשיתון.
 
גם קליפת עץ הדובדבן יעילה לשיתון ובנוסף, סוגי אלכוהול המופקים מסוגי דובדבן שונים נמצאו גם הם יעילים לטיפול במצבי סרטן (הערמונית למשל).

ליצירת קשר ופרטים נוספים על תמר תאומים גורן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

דובדבנים, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על דובדבנים, דובדבנים נגד דלקות ומחלות, לדובדבן יש יכולת ריפוי טבעי עוצמתית