ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | דלקות גרון ושפעת- מניעה וטיפול טבעי

דלקות גרון ושפעת- מניעה וטיפול טבעי

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

בתקופת החורף רבים מאיתנו סובלים מכאבי גרון ושפעת. חשוב לדעת כי ניתן להתגבר על מחלות אלה ע''י שיקום מערכת החיסון והמערכות בגוף

דלקות גרון ושפעת- מניעה וטיפול טבעי דלקות גרון ושפעת- מניעה וטיפול טבעי

בתקופת החורף רבים מאיתנו סובלים מכאבי גרון ושפעת. חשוב לדעת כי ניתן להתגבר על מחלות אלה ע''י שיקום מערכת החיסון והמערכות בגוף הכוללים את מערכת הלימפה, הטחול, הכבד, כלי הדם, מערכת העיכול והמערכת ההורמונאלית.

מערכת הלימפה- כלי דם לימפתיים וקשרי לימפה - הכלים הלימפתיים נעים במקביל לעורקים ולוורידים, מנקזים מוצרי פסולת מרקמות, מסננים ומשמידים אותם על ידי מאקרופאגים- תאים גדולים אשר מכתרים והורסים חלקיקים זרים ופסולת מהתא. קשרי הלימפה מכילים גם לימפוציטים מסוג B – כדוריות דם לבנות, אשר בתגובה לנוכחות של נגיפים, חיידקים, שמרים ואורגניזמים אחרים יוצרים נוגדנים. התפקוד הלימפתי משתפר כתוצאה מהגברת הזרימה של נוזלי הלימפה באמצעות פעילות גופנית סדירה, הורדת רמות השומנים בדם ע''י אורח חיים נכון וע''י פורמולה הפועלת נגד חיידקים, פטריות ווירוסים המגרה את הפעילות של המאקרופאגים ויכולה לשפר את פעילות הלימפה. תפקוד תקין של מערכת הלימפה מסוגל למנוע מחלות ממאירות.

הטחול - הטחול הוא המסה הגדולה ביותר של רקמה לימפתית בגוף. בין יתר תפקידיו: יצירת לימפוציטים, כיתור חיידקים ופסולת מהתא והשמדתם, הריסת תאי דם וטסיות דם תשושים. ניתן לחזקו על ידי תמציות של רקמת טחול המגבירה את כדוריות הדם הלבנות בעת מחסור קיצוני. חותם זהב במינון הומיאופתי משפר את פעילות הטחול ע''י כך שהוא מעודד את זרימת הדם דרכו וכך מגביר את פעילות המאקרופאג, אשר מכתר והורס חלקיקים זרים ופסולת מהתא. 

הכבד - הכבד מייצר את רוב הלימפה בגוף. שלמות מערכת הלימפה תלויה מאוד בסוגים מיוחדים של מאקרופאגים הקיימים בכבד, אשר אחראים לסינון חיידקים, נגיפים שמריים כמו הקנדידה אלביקנס ותרכובות רעילות הנקלטות על ידי מערכת הקיבה והמעיים.

 טרשת עורקים והסתיידויות בכל הגוף גורמים לזרימת דם חלשה, להאטה בסילוק הפסולת, למחלות פרקים ולשחיקת סחוסים, לדלקות בגידים, לפגיעה במסתמי הלב ובעורקים הכליליים.

מערכת העיכול – כאשר הגוף נמצא במצב של מתח מתמשך שאינו מתפרק בזמן בגלל תפקוד כבד לקוי, נפגעת מערכת העיכול בגלל שרוב הדם מופנה לשרירים על חשבון מערכת העיכול ועקב כך נספגים לדם  חומרי פסולת שהגוף מזהה אותם כגופים זרים, תוקף אותם וע''י כך נוצר כשל חיסוני בגוף הגורם לאלרגיות, ולנטייה למחלות שונות כמו סוכרת, לחץ דם גבוה ורמת שומנים וכולסטרול גבוהה בדם.

בעזרת התאמת תפריט תזונה אישי, הדרכה לאורח חיים בריא ופורמולות מצמחי מרפא טבעיים המותאמים אישית לכל אדם ניתן ואפשר להתגבר על דלקות הגרון והשפעת.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על דלקות גרון ושפעת, דלקות גרון ושפעת- מניעה וטיפול טבעי, דלקות גרון ושפעת, מטיפול טבעי לשפעת ודלקת גרון