ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | מחלות מעיים דלקתיות- קרוהן וקוליטיס

מחלות מעיים דלקתיות- קרוהן וקוליטיס

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מחלות המעיים הן מחלות אוטואימוניות שבהן הגוף תוקף את הרקמות שלו בעצמו, וזאת כתוצאה מחדירת חומרים רעילים למחזור הדם דרך דפנות המעיים המגורות.

מחלות מעיים דלקתיות- קרוהן וקוליטיס מחלות מעיים דלקתיות- קרוהן וקוליטיס

המרכיב הגנטי במחלה לא הוכח חד משמעית מעולם, ולכן מומלץ לאמץ את הטיפול הטבעי החלופי ולא לאבד תקווה.

מחלות המעיים הן מחלות אוטואימוניות שבהן הגוף תוקף את הרקמות שלו בעצמו, וזאת כתוצאה מחדירת חומרים רעילים למחזור הדם דרך דפנות המעיים המגורות. אלו רעלים הנוצרים כתוצאה מההפרשות הנוצרות כתוצאה מחילוף החומרים של החיידקים האוכלים את החלבונים והמזונות שלא עוכלו כראוי בקיבה. כאשר אני מתאים למטופלים תזונה אישית קלה לעיכול מהחי ומהצומח, יחד עם הקניית אורח חיים בריא, צמחי מרפא טבעיים לשיקום תפקוד הכבד, הורדת מתחים וחרדות, טיפול בדלקות וצירופי מזון נכונים תסמיני המחלה נעלמים תוך מספר שבועות. המחלה עלולה להיגרם כתוצאה ממחסור או מייצור לקוי של אנזימי עיכול. מדילול או מייצור לא תקין של חומצת מימן כלורית בקיבה. ממתח נפשי לאורך זמן. מתפקוד לקוי של הכבד, מצירופי מזון לא נכונים המדללים ומנטרלים את חומצת המימן הכלורית בקיבה ופוגעים בתפקוד התקין של האנזימים.

מחלת הקוליטיס מתבטאת בדלקת במעי הגס בלבד. לעומת זאת, מחלת קרוהן מופיעה בדרך כלל בחלק האחרון של המעי הדק סמוך למעי הגס, אבל עלולה להופיע גם לאורך קטעים בכל מערכת העיכול. זה עלול להתבטא לעיתים גם בפצעים בפה, בקיבה, בפי הטבעת כפצעים כרוניים, או כפיסורה. מאחר והמחלה היא אוטואימונית, עלולים להיות מעורבים גם מערכות נוספות בגוף כמו דלקת פרקים שגרונית- אוסטאוארטריטיס, מחלות בדרכי הנשימה, מחלות עור, צרבת כרונית, אולקוס, גירודים בעיניים וטשטוש בראייה, אלרגיות המתבטאות במחלות עור ובנזלת כרונית, דם בצואה, כאבי בטן חזקים, הדבקויות וחסימת מעיים, בחילות, אנמיה, שלשולים, גזים, טעם מר וריח רע מהפה, ירידה במשקל, הפרעות בגדילה, עייפות כרונית, חוסר בויטמינים, מינרלים ואבות מזון חיוניים. 

הכבד הוא האיבר האחראי על רוב הפעילויות בגוף ולכן חשוב מאוד לשקם את תפקודו ולמנוע מצב של כבד מוגדל ושומני וזאת ע''י צמחי מרפא טבעיים ואורח חיים נכון. הכבד הוא המפעל הכימי בגוף. הוא אחראי בין היתר על פירוק כל ההורמונים והרעלים וביניהם גם פירוק הורמוני המתח וזאת בגלל שבמצבי מתח רוב הדם מוסט לשרירי הגוף על חשבון מערכת העיכול, הזקוקה לדם כדי לטפל בעיכול המזון ובספיגתו למערכות הגוף בצורה יעילה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, מחלות מעיים דלקתיות, כל מה שרצית לדעת על מחלות מעיים דלקתיות, מחלות מעיים דלקתיות- קרוהן וקוליטיס, קרוהן וקוליטיס