ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | חיזוק מערכת החיסון

חיזוק מערכת החיסון

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

?רוב המחלות נגרמות בגלל מערכת חיסון חלשה. מהם הגורמים לחולשה זו

חיזוק מערכת החיסון חיזוק מערכת החיסון

כשמערכת החיסון חלשה הגוף חשוף למחלות, ישנם הרבה סיבות לחולשה זו,
תזונה לא מאוזנת החסרה באבות מזון חיוניים, עודף או חוסר בחלבונים, עודף או חוסר בפחמימות, תזונה הגורמת לירידת רמת הסוכר בדם לעיתים קרובות, זאת על ידי שתיית משקאות מתוקים או ממתקים בין הארוחות או לפני השינה, דבר הגורם לעלית רמת הסוכר ולאחר זמן קצר לירידה חדה ברמת הסוכר, לירידת חום הגוף ולפירוק שרירי הגוף עקב כך, מדובר גם על אנשים בריאים שלא חולים בסוכרת, חום גוף נמוך מאפשר לחיידקים לתקוף את הגוף, הצטננויות ודלקות גרון כרוניות הן חלק מהמחלות הנגרמות עקב כך.

דיאטות המבוססות על חלבונים וירקות ללא פחמימות ודיאטות ''כסח'' אחרות, כמו דיאטת אטקינס, שאומנם גורמת לירידת משקל מהירה, אבל מאוד מסוכנת ועלולה לגרום לפגיעה בכליות, בכבד, להסתיידויות בכלי הדם ובכל הגוף, לסכנה להתקף לב, למחלות פרקים וסכנה לדלקות בגוף, כולל דלקות בדרכי השתן, דלקות במערכת העיכול כולל במעי הגס דבר שיכול לגרום גם למחלות ממאירות, לחולשה כללית בגוף בגלל ירידת רמת הסוכר בדם לאורך זמן, שגורמת להתפרצות מחלות שמופיעות בדרך כלל רק בגילאים מאוד מבוגרים,כמו שלבקת חוגרת- הרפס זוסטר (יש פורמולה המפסיקה את הכאב מיידית ומעלימה את הפצעים בהמשך, רק על ידי מריחה חיצונית בלבד).

צריכה של מזונות מלאכותיים המכילים צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, חומרי שימור, חומרי הדברה, נקניקים, מזונות מעושנים, עישון, חיים בסביבת אוויר מזוהם וקרינה ממקורות שונים.

לחצים ומתח בבית ובעבודה, רמת מתח לאורך זמן גורמת לפגיעה במערכת העיכול והחיסון, למחלות אוטואימוניות, לפגיעה בכל המערכות בגוף, לאסתמה, לפריחות, לפגיעה בפרקים ובסחוסים, לפגיעה במסתמי הלב, למחלות עור, לכאבי ראש ומגרנות, לגידולים סרטניים, למחלות מעיים. הטיפול כולל הרגעה בדרכים שונות, תזונה מאוזנת, פורמולה מצמחי מרפא נגד חיידקים, וירוסים, ופטריות, המתאימה לטיפול נגד כל סוגי השפעות, דלקות גרון, הרעלות קיבה, דלקות אוזניים פנימיות עם סחרחורות, הומאופתיה להרגעה, השפעה חיובית על ''תת המודע', שיקום הכבד כדי שיוכל לבצע את תפקידיו הרבים בצורה מלאה ומהירה וזאת על ידי ניקוי רעלים ומתכות מהכבד ומניעת מצב של כבד שומני ומוגדל. היות והכבד הוא האחראי לפירוק כל ההורמונים בגוף לאחר שסיימו לבצע את תפקידם וכאשר ההורמונים לא מתפרקים בזמן, הם ממשיכים לפעול ללא הפסקה ומתישים את הגוף.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

מערכת החיסון, חיזוק מערכת החיסון, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על חיזוק מערכת החיסוון, חיזוק מערכת החיסון בחורף