צרבת

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

טיפול טבעי בצרבת ללא תלות בסותרי חומצה.

צרבת צרבת

הגורמים לצרבת
חוסר בחומצת מימן כלורית בקיבה שבדרך כלל יצורה פוחת עם הגיל, בלעדיה האנזימים בקיבה האמורים לפרק את החלבונים לא מסוגלים לפעול, ועקב כך החלבונים לא מתפרקים לחומצות האמיניות החיוניות לבנייה ולתפקוד תקין של הגוף והחיידקים הם שמפרקים את החלבונים, על ידי כך נוצרת סביבה חומצית גבוהה בקיבה הגורמת לצרבות, לגזים ולנפיחות בבטן.
 
כמו כן, אי סבילות ללקטוז או לחלבון החלב - הקזאין, בקע סרעפת, מחלות בדרכי העיכול, נטילת תרופות כרונית, מחלת החזר ושטי, אי סבילות לגלוטן, אכילת בורקסים עם ביצים חומות שבושלו במשך שעות, הגזמה בצריכת חלבונים קשים לעיכול כמו קטניות, שימוש בשמנים מזוקקים ומרגרינה, צריכה מוגזמת של בשרים ודגים, מזונות מעושנים, דגים מלוחים, נקניקים, מוצרי קמח לבן, סוכר לבן, אורז לבן, חמוצים, דילול מיץ הקיבה על ידי שתיית כמויות גבוהות של מים במיוחד בארוחות המכילות חלבונים, אכילה כבדה לפני השינה, נשנושים בין הארוחות ולפני השינה, אבקות מרק, מזונות המכילים חומרי טעם וריח, חומרי שימור, מזונות חריפים, הגזמה בצריכת סלטים חיים כמו גזר, כרוב, קולרבי, צנון ועגבניות, עישון ושאיפת אוויר מזוהם בחומרים חומציים רעילים.

התסמינים לצרבת כוללים בין היתר כאבים, צריבה בבטן העליונה ובגרון, נפיחות בבטן, בחילות, הקאות, עוויתות במעיים, גיהוקים, שלשולים או עצירות.

הטיפול מותאם לכל אדם בהתאם לגורמים ולבעיות הנוספות שמהם עלול לסבול, לסוג העבודה ולדרך החיים שלו. התזונה צריכה לכלול מזונות היוצרים בהתפרקותם רמת PH מאוזנת בדם האמורה להיות בין 7.34 ל 7.45, צריכת מנת חלבון יומית אחת בלבד ממקור איכותי המתפרק בקלות לחומצות אמיניות ושאינו גורם לאלרגיות, שימוש בשמן זית מכבישה קרה ושמן קנולה המכיל אומגה 3, פחמימות מירקות מבושלים, אכילת דגנים ללא גלוטן ודגש על צריכת ירקות מבושלים כולל עלים ירוקים, שקדים ותפוחי עץ היוצרים סביבה בסיסית בקיבה.

כמו כן חשוב לשקם את תפקוד הכבד על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים כדי לפרק את הורמוני המתח במהירות, מאחר והמתח הוא אחד הגורמים להפרעות במערכת העיכול. בגלל שבזמן המתח מופנה רוב הדם ממערכת העיכול לשרירים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

צרבת, כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על צרבת, טיפול טבעי בצרבת, גורמים לצרבת