ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | איך לשמור על הבריאות בחברת השפע

איך לשמור על הבריאות בחברת השפע

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מחקר שנעשה על סטודנטים שהגיעו מארצות עניות שבהם לא היה מזון מתועש והם וההורים שלהם מעולם לא סבלו ''מהמחלות המערביות'' הראה, שכאשר הסטודנטים האלה אכלו מזון מתועש במשך שנים, הם חלו בכל המחלות האופייניות של חברת השפע.

איך לשמור על הבריאות בחברת השפע איך לשמור על הבריאות בחברת השפע

שפע מוצרי המזון המעובדים שמרובם הוסרו הויטמינים והמינרלים כדי לשמור על חיי מדף ארוכים כמו הסוכר הלבן, הקמח והאורז הלבן ומוצריהם, שמנים מזוקקים ומרגרינה ומזונות המכילים חומרי שימור, טעם, צבע מאכל, הורמונים וחומרי הדברה וכן פעילות גופנית נמוכה וזיהום האוויר גורמים למחלות שלא קיימות בארצות עניות שבהם האנשים פעילים יותר ואוכלים מזונות טבעיים ללא תוספים מלאכותיים.

מחלות חברות השפע הבולטות הגורמות להזדקנות מוקדמת ולאיכות חיים ירודה הן השמנת יתר, רמות גבוהות של שומנים בדם ומתח הגורמים למחלות כמו סוכרת, הסתיידויות בכל הגוף, טרשת עורקים, מחלות לב, מחלות פרקים, סרטן, חולשה במערכת החיסון, אלרגיות, מחלות אוטואימוניות, מחלות כליה, כבד שומני, מחלות מעיים, תופעות גיל המעבר, פגיעה בתפקודי המוח ושיבוש הפעילות במערכת ההורמונאלית.

מחקר שנעשה על סטודנטים שהגיעו לאנגליה ולארצות הברית מארצות עניות שבהם לא היה מזון מתועש והם וההורים שלהם מעולם לא סבלו ''מהמחלות המערביות'' הראה, שכאשר הסטודנטים האלה אכלו מזון מתועש במשך שנים, הם חלו בכל המחלות האופייניות של חברת השפע,זה מוכיח שמחלות הן לא בהכרח גנטיות והן נרכשות בדרך כלל בגלל סוג המזון ותנאי הסביבה שבה חי האדם.

חוש הטעם הוא החוש הדומיננטי ביותר, לכן כאשר האדם רעב אין לו שליטה עצמית והוא אוכל את מה שיש לידו כדי להשביע את הרעב ורק לאחר מכן הוא מצטער על הזלילה של המזון הלא בריא שאכל.

לכן, כדי להתגבר על המגבלה של חוש הטעם, אסור להכניס לבית ''אויבים'' מזונות מוכנים ומתועשים. מותר לאכול לעיתים רחוקות מזונות ''לא בריאים'' בגלל שאי אפשר להתגבר על חוש הטעם, אבל בבית כדאי להשתדל להכניס מזונות לא מעובדים וכמה שיותר טבעיים בגלל שאי אפשר לעמוד בפיתוי.

הטיפול הרצוי והמומלץ על ידי הוא לימוד והדרכה יסודית של המטופלים על איך משפיע כל מזון על הגוף ועל הרכב הדם שלו, איך נגרמות המחלות ואיך פועלות הפורמולות השונות מצמחי מרפא הטבעיים כדי לשקם את המערכות בגוף וכן יעוץ טלפוני וקשר רציף ללא הגבלה וזאת כדי שהמטופל ילמד ויפנים איך כל מזון משפיע על בריאותו.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, איך לשמור על הבריאות בחברת השפע, איך לשמור על הבריאות, שמירה על הבריאות בחברת השפע, כל מה שרצית לדעת על איך לשמור על הבריאות בחברת השפ