ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | כאבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת בגיד אכילס

כאבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת בגיד אכילס

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

דורבן הינו גוש דמוי אבן הנבנה לאורך סיבי השריר בעקב הרגל וככל שמופעל מאמץ ולחץ ממושך על הרגליים הגוש דמוי האבן לוחץ על רקמת השריר בעקב, בעקבות כך נוצרת דלקת והכאבים מחמירים עם הזמן.

כאבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת בגיד אכילס כאבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת בגיד אכילס

דורבן הינו גוש דמוי אבן הנבנה לאורך סיבי השריר בעקב הרגל וככל שמופעל מאמץ ולחץ ממושך על הרגליים הגוש דמוי האבן לוחץ על רקמת השריר בעקב, בעקבות כך נוצרת דלקת והכאבים מחמירים עם הזמן.

דלקת בגיד אכילס נגרמת מהסתיידות לאורך הגיד הגורמת לסתימה חלקית בתעלה שבה עובר הגיד וכתוצאה מכך תנועת הגיד מופרעת ונדרש מאמץ גבוה כדי שהגיד ינוע בתעלה, כל תזוזה של הגיד גורמת למתיחת הגיד ולמאמץ גבוה, דבר הגורם לפגיעה בגיד ממתיחת היתר ולדלקת, דבר שעלול לגרום גם לקרע בגיד ממאמץ יתר.

בדרך כלל תהיה לאדם הסובל מדורבן נטייה מוגברת להסתיידויות בכל הגוף ולבעיות בגידים גם בשאר חלקי הגוף, האדם עלול לסבול באותו הזמן או בעתיד במחלה או במחלות הקשורות להסתיידויות בגוף כמו: טרשת עורקים, מחלות בכלי הדם, מחלות לב, קטרקט, מחלות וכאבי מפרקים בכל הגוף, פגיעה בסחוסים, כאבי גב, פגיעה במסתמי הלב, שבץ מוחי, מחלות כמו אלצהיימר או פרקינסון, לחץ דם גבוה, מחלות כליה, מחלות בכיס המרה, דליות ברגליים, זרימת דם חלשה לכפות הרגליים, היצרות כלי הדם ובצקות ברגליים.

הגורמים העיקריים לתופעה הם תזונה לא מאוזנת, עישון או חיים באזור של אוויר מזוהם, מתח, תפקוד כבד לקוי, מאמץ מוגבר על כפות הרגליים מפעילות מאומצת, מעמידה ממושכת, ממשקל גוף גבוה, מפלטפוס ומנעליים קשיחות ולא נוחות.

הטיפול הראשוני הוא למנוע כאבים, כל דריכה על העקבים בנעליים קשיחות ולא נוחות גורמת לפציעה ולהחמרת הדלקת בכף הרגל, ניתן להקל בהתחלה על הכאבים על ידי מדרסים מיוחדים, נעלי ספורט עם בולמי זעזועים, או נעליים אורטופדיות המותאמות אישית.

הטיפול המהיר והנקודתי במחלה הינו על ידי שילוב של ריסוק ההסתיידויות על ידי מכונות לגלי הלם ולייזר, תזונה נכונה וצמחי מרפא טבעיים הסופגים את החומר המרוסק. בלי שילוב צמחי המרפא ותזונה מתאימה, החומר המרוסק על ידי מכונות הלייזר וגלי ההלם, מתגבש  מחדש והמחלה הופכת להיות כרונית עם הסבל וההוצאות הגבוהות הנלוות של טיפולים חוזרים ונשנים.

היתרון הנוסף הטמון בשילוב הטיפול בתזונה נכונה ובצמחי המרפא הטבעיים הוא מניעת המחלות הרבות הנגרמות מההסתיידויות.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, דורבן, אבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת בגיד אכילס, דלקת בגיד אכילס, כל מה שרצית לדעת על כאבים בכף הרגל מדורבן ומדלקת ב