ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | אלצהיימר- תסמינים, גורמים ומניעה

אלצהיימר- תסמינים, גורמים ומניעה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

אלצהיימר זוהי מחלה התוקפת את כל החלקים במוח האחראים על הזיכרון, המחשבה והשפה. מחלת האלצהיימר שייכת לקבוצת מחלות השיטיון- הדמנציה, זהו סוג חמור של סניליות המחמיר עם הגיל, שבו החולה שוכח אפילו את זהות משפחתו וילדיו.

אלצהיימר- תסמינים, גורמים ומניעה אלצהיימר- תסמינים, גורמים ומניעה

אלצהיימר זוהי מחלה התוקפת את כל החלקים במוח האחראים על הזיכרון, המחשבה והשפה. מחלת האלצהיימר שייכת לקבוצת מחלות השיטיון- הדמנציה, זהו סוג חמור של סניליות המחמיר עם הגיל, שבו החולה שוכח אפילו את זהות משפחתו וילדיו. חמישים אחוזים  מבני 85 ומעלה יסבלו מהמחלה אבל המחלה עלולה לתקוף גם צעירים בגילאי הארבעים. תוחלת החיים לפי הסטטיסטיקה לחולה צעיר בשנות הארבעים הם כשבע שנים ולאדם מבוגר בשנות השמונים לחיו כשלוש שנים.

התסמינים כוללים בהתחלה איבוד זיכרון לטווח קצר ובהמשך גם לטווח הארוך, זו מחלה הפוגעת ביכולת השיפוט, ההתמצאות, העצמאות ומלווה בסימני דיכאון, תוקפנות, דמיונות שווא, הזיות, חוסר שליטה על הסוגרים וריתוק לכיסא או למיטה.

בין גורמי הסיכון החשודים: לחץ דם גבוה במיוחד, סוכרת, שומנים גבוהים בדם, מערכת חיסון חלשה, דלקות כרוניות, הסתיידויות, עישון וזיהום אוויר, אלכוהוליזם, בצקות, קרישי דם קטנים ושטפי דם במוח, תזונה לא מאוזנת המכילה כמויות גדולות של תוספים מלאכותיים רעילים המצויים בתוספי טעם וריח ובחומרי שימור, שימוש מוגזם בתרופות המכילים מתכות ובעיקר אלומיניום, שימוש במוצרי טואלט והיגיינה המכילים מתכות, שימוש בכלים ומוצרים מאלומיניום, מחלות בדרכי העיכול הגורמות לחסרים באבות מזון חיוניים, מצב הגורם לתפקוד לקוי של כל המערכות בגוף, למחלות אוטואימוניות ולאלרגיות.

ניתן למנוע את החמרת המחלה ואולי גם להשיג שיפור במצב הקיים, על ידי שיקום המערכות בגוף בעזרת תזונה מאוזנת, הימנעות משימוש בתזונה ובמוצרים המכילים מתכות רעילות, במיוחד מוצרים העלולים להכיל אלומיניום כולל תרופות ומוצרי היגיינה וכלים שונים. שיקום מערכת החיסון, טיפול בדלקות העלולות לפגוע בעצבים וברקמת המוח, ניקוי רעלים העלולים להצטבר במוח המשבשים את תפקודו, ניקוי הסתיידויות הגורמות לפגיעה בזרימת הדם במוח ובכל הגוף, שיקום תפקוד הכבד האחראי על תפקוד תקין של רוב המערכות בגוף, שיקום מערכת העיכול.

הטיפולים כוללים הרכבת תפריט תזונה אישי המותאם למחלות שמהם סובל החולה, הוספת תוספי תזונה כמו אנזימי עיכול ואחרים החיוניים לעיכול בריא, פורמולות מצמחי מרפא אורגניים שאינם מכילים מתכות רעילות, המשמשות לטיפול במערכות הגוף השונות ובכל תסמיני המחלה השונים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על אלצהיימר, אלצהיימר, אלצהיימר- תסמינים, גורמים ומניעה, מניעת אלצהיימר