ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כרונית

פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כרונית

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לעייפות הכרונית נלווים סימפטומים נוספים כמו מערכת חיסון חלשה, כאבי גרון והצטננויות לעיתים קרובות, חום גוף נמוך, נפיחויות בבלוטות הלימפה, כאבי ראש, כאבים בשרירים ובמפרקים.

פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כרונית פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כרונית

לעייפות הכרונית נלווים סימפטומים נוספים כמו מערכת חיסון חלשה, כאבי גרון והצטננויות לעיתים קרובות, חום גוף נמוך, נפיחויות בבלוטות הלימפה, כאבי ראש, כאבים בשרירים ובמפרקים, חוסר נוחות במעיים ובחילות, אובדן תיאבון,אובדן היצר המיני, ירידה או עליה במשקל, אלרגיות למזון או לתרופות, קדחת השחת, אובדן ריכוז, מצוקה נפשית שעלולה להיות מלווה בדיכאון ובחרדה, קשיים בשינה, הרגשת חולשה ואיבוד אנרגיה מכל פעילות קלה.

רמה גבוהה של נוגדני EBV ובדיקת נוגדנים עבור נגיפים אחרים מקבוצת השלבקת והחצבת, היא מדד יעיל שתפקוד חיסוני והתנגדות כוללת של הפונדקאי,רמות גבוהות של נוגדנים בייחוד אם הן גבוהות באורח כרוני, יכולות לבוא חודשים או שנים, לפני תחילתה של מחלה חיסונית רצינית יותר.

גורמי המחלה
וירוסים שונים, קנדידה וחיידקים אלימים אחרים, רדיקלים חופשיים הנוצרים ממזונות מעובדים או מטוגנים, מזיהום אוויר, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח, חומרי שימור, עישון, תרסיסים נגד זיעה הסותמים את נקבוביות העור, וכן כאלה המכילים אלומיניום, תפקוד כבד לקוי, דלקות בעמוד השדרה המלווים עם כאבי גב חריפים, שמקורן מווירוסים שונים, טיפול כימותרפי, אלרגיות למזון, לקדחת השחת, למגע עם חומרים, מחלות מעיים, שימוש מוגזם בסטאורידים או באנטיביוטיקה.

הטיפול
הטיפול מצריך שינוי תזונתי, לתזונה הבונה את הגוף, המונעת ירידה ועליית רמות סוכר קיצוניות בדם והמכילה את כל המינרלים, הויטמינים, החלבונים, הפחמימות והשמנים החיוניים,(חשוב לצרוך שומנים המכילים אומגה 3, הנמצאים בשמן פישתן, בדגים מהים הצפוני הקר, כמו המקרל, הסלמון, האלתית, ובו בזמן להימנע משימוש בשמני טרנס המצויים במוצרים המכילים מרגרינה. להימנע מצריכת גבינות שמנות, בשרים ודגים שמנים,) שלהם זקוק הגוף כדי להתאושש מהמחלה ובה בעת קלה לעיכול וללא מזונות אלרגניים, בגלל החולשה שבה נמצאת מערכת העיכול, כמו כן טיפול על ידי צמחי מרפא נגד ווירוסים חיידקים, וקנדידה, החודרים לעמוד השדרה, למוח, למערכת הלימפה ולכל מקום בגוף, במטרה לחזק את מערכת החיסון.

טיפול על ידי צמחי מרפא לשיקום הכבד ודרכי המרה, ניקוי רעלים ומתכות ושיקום מערכת העיכול, ופעילות גופנית מתונה.

צמחים להרגעה וצמחים נוגדי דיכאון וחרדות, המפרישים סרוטונין ודופמין, האחראים על הרגשת הנינוחות ועל מצב הרוח ,כמו כן שימוש בשיטות שונות של הרגעה נפשית.

מתוך ניסיון, אנשים שקיבלו את הטיפול, המחלה נעלמה לגמרי וחזרו לתפקוד תקין.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, פיברומיאלגיה, פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כרונית, תסמונת עייפות כרונית, כל מה שרצית לדעת על פיברומיאלגיה ותסמונת עייפות כר