ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | סכרת מבוגרים- איך נרפאים מהמחלה?

סכרת מבוגרים- איך נרפאים מהמחלה?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

סכרת מבוגרים נגרמת מפגיעה בקולטנים הנמצאים על התאים בגוף, שדרכם נקלטים הסוכרים בעזרת הורמון האינסולין.

כדי להתרפא מהמחלה צריכים להתקיים מספר תנאים:

•למנוע הצפת הגוף באינסולין במשך רוב שעות היממה.
•לאפשר לגוף לשרוף את השומנים במשך הלילה.
•למנוע פגיעה בתפקוד הלבלב על ידי הימנעות מאכילה בין הארוחות.
•לשקם את קליטת האינסולין והסוכרים לתאי הגוף.
•לאכול תזונה מאוזנת המתפרקת לאט ומונעת עליות וירידות חדות ברמות הסוכר בדם.
•לשקם את תפקוד מערכת העיכול.

סכרת מבוגרים נגרמת מפגיעה בקולטנים הנמצאים על התאים בגוף, שדרכם נקלטים הסוכרים בעזרת הורמון האינסולין.

בדרך כלל הלבלב ממשיך ליצר אינסולין בסכרת מבוגרים, אבל הצפת הגוף באינסולין לעיתים קרובות הנגרמת מאכילה בין הארוחות, מנשנושים, מארוחות קלות לעיתים קרובות ומחטיפים ושתייה מתוקה, עלולים להתיש ולהחליש את הלבלב ומונעים מהגוף לשרוף שומנים, דבר שגורם לירידה ברמת חילוף החומרים בגוף, לעליה במסת השומנים, לירידה במסת השרירים, לפגיעה בקולטנים  הנמצאים על תאי הגוף ולהחרפת מחלת הסוכרת.
 
הנזקים העלולים להיגרם מהסוכרת: הסתיידויות בכל הגוף, סתימת עורקים, פגיעה בכלי הדם, מחלות לב, כליות, דלקות פרקים, דלקות בגידים, בריחת סידן, פגיעה בעיניים, נמק בגפיים המוביל בהמשך לצורך בקטיעתם, פצעי לחץ, שבץ מוחי, השמנה ופגיעה בתפקודי המוח.

הטיפול בסוכרת כולל שיקום תפקוד הכבד על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים, מאחר והכבד אחראי בין היתר לפירוק כל ההורמונים בגוף וביניהם גם הורמוני המתח הפוגעים בתפקוד מערכת העיכול, כאשר הכבד ''מזייף'' ולא מפרק את ההורמונים תוך שניות, ההורמונים ממשיכים לפעול וגורמים למתח מתמשך. כמו כן התאמת תזונה מיוחדת המונעת ירידות ועליות חדות ברמות הסוכר בדם. אכילת שלוש ארוחות ביום המספקות את כל אבות המזון, ע''י מזונות המתפרקים לאט ומספקים אנרגיה לאורך שעות וזאת כדי למנוע את ירידת רמת הסוכר בדם לעיתים קרובות ולמנוע פגיעה בלבלב.

בשיטה הזו מאפשרים לגוף לשרוף את השומנים ביתר יעילות,רמת השומנים והכולסטרול בדם מתאזנת, רמת חילוף החומרים עולה, הגוף צורך פחות אינסולין ולכן ניתן להוריד בהתאם את המינון, הלבלב משתקם, העייפות נעלמת ונושרים כל הקילוגרמים המיותרים בקלות, התזונה הזו מתאימה גם לאלה הרוצים לרדת במשקל ולאלה המעוניינים לשמור על בריאות תקינה ולמנוע את מחלת הסוכרת.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

סוכרת, כל מה שרצית לדעת על, סכרת מבוגרים- איך נרפאים מהמחלה, סכרת מבוגרים, כל מה שרצית לדעת על סכרת מבוגרים - איך נרפאים מהמח