ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | באשת- ריח רע מהפה

באשת- ריח רע מהפה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

מעבר לאי הנעימות והדחייה הנגרמים מהריח הרע, הסכנה היא פגיעה חמורה במערכות הגוף אם לא מזהים ומטפלים בבעיה במהירות.

באשת- ריח רע מהפה באשת- ריח רע מהפה

מעבר לאי הנעימות והדחייה הנגרמים מהריח הרע, הסכנה היא פגיעה חמורה במערכות הגוף אם לא מזהים ומטפלים
בבעיה במהירות.

גורמים חשודים שבהם צריך לטפל, העלולים לגרום לבעיה:
מחלות בחלל הפה הכוללים דלקות בחניכיים. הצטברות זיהומים במרווחים הנוצרים בסתימות ישנות או בכתרים רופפים. דלקות בחלל האף. זיהום משאריות מזון הנתקעים בחללים בשקדים. זיהום בדרכי הנשימה. תפקודי כבד וכליות לקויים. סוכרת. חוסר או יצור לקוי של אנזימי עיכול. ליקוי בייצור חומצת מימן כלורית בקיבה או דילולה על ידי הרגלי תזונה לקויים. פגם ביצור או הרכב לקוי של מיץ המרה המיוצרת על ידי הכבד. סוגי מזונות ובעיקר סוגי חלבונים מהחי ומהצומח היוצרים הרגשת כבדות ונפיחות גבוהה לאחר הארוחה הם המזונות החשודים שקשה לגוף לעכל והחיידקים הם שאוכלים אותם ויוצרים מרק חומצי רעיל ומסריח הנספג למחזור הדם, דבר העלול לגרום לפגיעה במערכות הגוף.
 
מחלות העלולות להיגרם אם מקור הריח הרע נובע מבעיות במערכת העיכול: צרבות, מחלות לב, טרשת עורקים, שבץ מוחי, אוסטיאופורוזיס, סוכרת, אסטמה, פצעים וגירודים כרוניים, מחלות עור, אלרגיות, אסטמה. כאבי ראש, נזלת כרונית, מחלות מעיים, מחלות כבד וכליה, מתח וחרדה, עייפות כרונית, מחלות אוטואימוניות, מחלות ריאה, גידולים, דלקות בדרכי השתן, פטריות ומחלות נוספות.

החיידקים הניזונים משאריות המזון בחלל הפה, מפרישים רעלנים מסוכנים ורבי עוצמה הנספגים בכלי הדם הנמצאים מתחת ללשון ישירות  לתוך מחזור הדם וגורמים להעלאת רמת התגובה הדלקתית של כל הגוף ולפגיעה קשה במערכת החיסון, דבר הגורם להחרפת דלקת החניכיים ועלול לגרום לפגיעה קשה במערכות הגוף.

לידה מוקדמת ולידת ילוד במשקל נמוך עלולים להתרחש כתוצאה מהתגובה הדלקתית החריפה של הגוף לרעלנים הגורמת לתשישות ולפגיעה במערכת החיסון.

אוסטיאופורוזיס- דילול  מסת העצם וצפיפותה. קיים דמיון בין מחלה זו למחלת החניכיים, מאחר וגם במחלת החניכיים יש אובדן וריקבון של עצם המתקדם עם הגיל, דבר המשפיע גם על שאר העצמות בגוף.

הטיפול מחייב שמירה על היגיינת הפה, בדיקה תקופתית על ידי רופא שיניים, התאמת תפריט תזונה אישי המכיל את כל אבות המזון ובה בעת מתעכל בקלות, הדרכה לאורח חיים בריא, שיקום תפקוד הכבד וטיפול בדלקות בגוף ובעיות נוספות על ידי פורמולות מצמחי מרפא טבעיים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על באשת - ריח רע מהפה, באשת - ריח רע מהפה, באשת, ריח רע מהפה