דיאטות כאסח

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

דיאטות כאסח הן הרסניות לגוף, הן מוציאות מאיזון את בלוטת התריס ועלולות לגרום לצרות צרורות!

דיאטות כאסח דיאטות כאסח

שהקיץ מגיע ואיתו גם הבגד ים האוטומט, לוקח את רובנו לדיאטות כאסח – סוג של הלקאה עצמית שהן סוג של אילוזיה שעובדת לפרק זמן קצר כשלאחריו כולנו יודעים, אנחנו מעלים את כל הקילוגרמים שהשלנו עם תוספות במקומות הכי פחות רצויים.

אני לא משוכנעת שכולם יודעים שדיאטות כאסח הן הרסניות לגוף, הן מוציאות מאיזון את בלוטת התריס ועלולות לגרום לצרות צרורות!

צר לי להיות זו שמבשרת לכם את הבשורות, אבל כדאי שתדעו מספר דברים:
1) צומות למינהם, גורמים לעלייה במשקל ולא לירידה! המנגנונים הפועלים בגופנו עובדים כך שככל שאנחנו מזינים את הגוף, באופן קבוע, בשעות קבועות ולאורך זמן, כך הגוף יכול "לשחרר" את מנגנון האגירה שלו (שמופעל על רקע אכילה לא מסודרת או צומות) ולהשיל באופן טבעי את המשקל העודף.

2) יש משמעות ברורה לסוג המזון בו אנחנו מזינים את גופנו – קל להבין זאת כשאנחנו מתדלקים את הרכב, אם נתדלק את הרכב החדש שלנו בסולר, אני בספק אם הרכב יצליח לנסוע כלל, אבל גם אם נחליט לתדלק בסוג דלק פחות איכותי, ברור לנו שהביצועים של הרכב יהיו בהתאם – במילים אחרות – לא משהו.... גם גוף האדם פועל בדיוק באותה הדרך. רוצים להרגיש טוב?, רוצים שהגוף יפיק מעצמו ביצועים טובים ויאפשר לכם ערנות, תחושה טובה, רמות אנרגיה גבוהות? – הזינו אותו בדיוק במה שטוב עבור הגוף שלכם – וכאן אני מוכרחה לציין, שמדובר בהתאמה אינדיבידואלית!

3) ככל שאנחנו עושים יותר "דיאטות", כך אני מתישים את בלוטת התריס האמונה על חילוף החומרים בגוף. לאורך זמן מסע הירידה במשקל הופך קשה יותר ויותר.

4) הרבה מאוד שנים, רובנו לא יודעים להבדיל בין רעב לצמא. את המצב הזה עוד אפשר לתקן בקלות. חמור מכך הוא הרעב והצימאון הרגשי שאנחנו מפצים עליו "בקלות" יחסית באכילת פחמימות פשוטות. דומני שלא אגזים אם אומר שרובנו בצורה זו או אחרת, עברו לפחות פעם אחת במנהרה הרגשית הזו המפוצה באכילה רגשית ואם תרצו, תוכלו לפתח את המקום הזה, גם לצמא רגשי שיכול להתחיל בשתיית שתייה מתוקה ועד אלכוהוליזם במצבים קשים.

5) אז עשינו סדר, התחייבנו לנחישות ולהתמסרות לבריאותנו – מה עוד?... כשאנחנו רוצים לצבוע ולשפץ חדר מסוים בבית, ברור לכולנו שלפני שמתחילים לעבוד, מוציאים החוצה את כל החפצים ורק אחרי שהחדר חף ונקי מכל מכשול בדרך, ניתן להתחיל במלאכת השינוי והשיפוץ. כך גם כשאנחנו לוקחים על עצמנו שינוי בחיים לטובת הבריאות. בראש ובראשונה צריך לפנות ממדפי המזווה, מקרר, ארונות את כל מה שעלול להכשיל אותנו. המכשולים הללו קיימים בהרבה תצורות – כל אחד ונקודות החולשה שלו. עשו סדר, העבירו הלאה את כל מה שמכשיל אתכם ורכשו תחתיו דברים חדשים שאתם יודעים בוודאות שיהוו תחליף בריא עבורכם.

6) לקינוח, אין מנוס – מוכרחים לעזור לגוף להניע את כל מה שהוא לא צריך החוצה, הדרך היחידה שאני מכירה כיעילה ובריאה, היא עיסוק בפעילות גופנית. גם כאן ראוי שתיקחו לכם ייעוץ והכוונה, לא כל פעילות גופנית מתאימה לכל אחד, בגלל העדפות אישיות, בגלל בעיות בריאותיות אלו ואחרות ולכן, כשתמצאו את הפעילות הנכונה לכם, תוכלו להתמיד בה לאורך זמן – וזו המטרה. התחילו בקטן, חמש דקות זה מספיק. כשהגוף יהיה מוכן ליותר מכך, אתם כבר תרגישו את ההבדל – אני מבטיחה לכם. שימו לב והקפידו לבצע מתיחות לפני ואחרי פעילות גופנית, אף אחד מאיתנו לא נהנה מהתכווצות שרירים.

7) לנטורופתיה, מגוון כלים רחב החל מתזונה, צמחי מרפא, התאמת פעילות גופנית,  תזונה, התייחסות לפן הרגשי, תוספי מזון והעיקר, לקרב אתכם לבריאות הכי טובה שאפשר – יתר המשקל ירד מעצמו, כשהגוף ירגיש את ההתמדה שלכם וכשהגוף יקבל את כל הרכיבים שהוא זקוק להם.

בריאות טובה היא המטרה הראשונה, ירידה במשקל, היא תופעת לוואי של החלמת הגוף והנפש.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על תמר תאומים גורן.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

דיאטה ותזונה, דיאטה, תזונה, דיאטת כאסח, דיאטה הרסנית