ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | לילך אילן מחלוף - מיסטיקנית ברחובות

לילך אילן מחלוף - מיסטיקנית ברחובות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לילך מחלוף - מיסטיקנית ויועצת אישית המתמחה בנומרולוגיה (ע"פ תאריך הלידה) ובקריאה בקלפי טארוט. בנוסף, אני גם מטפלת ברפואה משלימה ומתמחה ברייקי.

אני מייעצת ומטפלת במגוון תחומים ונושאים, כמו למשל- התאמה זוגית על פי מפת לידה נומרולוגית, יעוץ זוגי, פתרון חלומות, החזרת אהבות, התמודדויות עם פחדים, חרדות, אהבה, משפחה, פרנסה, עסקים, לימודים, הסרת עין רעה, בחירת קריירה, מייעצת בבחירת שם לרך הנולד, יעוץ להוספת שם במקרים של חוסר מימוש פוטנציאל, בעיות בריאות, הרגשת תקיעות, הכוונה לגבי העתיד ועוד.

* ניתן גם להזמין אותי להנחות מסיבת רווקות, ימי הולדת, בת מצווה, ערבי נשים, ערבי גיבוש ועוד.

אני מאמינה ש'לא הכול מלמעלה', 'לא הכול כתוב' ... אנשים צריכים להיות מודעים מבחינה נומרולוגית מהו עתידם ומה הפוטנציאל שלהם להשגת היעדים שהציבו לעצמם. אנו מכתיבים מהו עתידנו, העתיד שלנו בידנו בלבד. אני מכוונת ומייעצת מתי רצוי וכדאי לעשות פעולות שונות ומתי כדאי להמתין, יחד נזהה את הצרכים האישיים שלכם, נכיר את החזקות והחולשות שלכם, אתן לכם כלים להתמודדות עם קשיי החיים, התלבטות לגבי קבלת החלטות חשובות, העלאת מודעות עצמית ועוד.
  
הקליניקה שלי ברחובות והניסיון והוותק שלי הוא מעל ל- 10 שנים.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285800 שלוחה 744

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

לילך מחלוף, לילך אילן מחלוף, מיסטיקה ברחובות, קלפי טארוט ברחובות, רפואה משלימה ברחובות, רייקי ברחובות, נומרולוגיה ברחובות, פתרון חלומות ברחובות