ראשי | ניו אייג | יועצים רוחניים מומלצים | עינת אנדריאה גרנוב - הדרכה וייעוץ באמצעות ספרי הזוהר

עינת אנדריאה גרנוב - הדרכה וייעוץ באמצעות ספרי הזוהר

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

עינת אנדריאה גרנוב - מתקשרת , הילרית קבלית ומייעצת באמצעות ספרי הזוהר.

אני מעניקה הכוונה רוחנית ומעשית מיועדת למציאת ייעוד, שפע, זוגיות ואהבה, פוריות, בריאות, ילדים, קריירה ועוד... הדרכה רוחנית על פי ספרי הזוהר איננה בגדר "הגדת עתידות". היא מאפשרת לאדם התבוננות מעשית באפשרויות העתידיות וזאת על מנת שנוכל לבחור בחירה מושכלת ומודעת.

ספרי הזוהר הם בעצם תוכנת ניווט קדומה אך מתקדמת המאפשרת לנו ל"חשב מסלול מחדש" בכל רגע נתון בחיינו. בידינו יש את היכולת לקרוא ולפרש את הכתוב באופן המאפשר למי שמגיע אליה להדרכה לצאת עם כלים מעשיים אשר ניתן ליישם באופן מיידי בחייו.

אני מזמינה אתכם לבדוק ולגלות מה האפשרויות הפתוחות בפניכם!

אני מקיימת טיהור אנרגטי לבית ולעסק.

מנחת סדנאות:
* סדנת טיהור מעשית- בסדנא נבין מהי אנרגיה.ומה בין אנרגיה חיובית לשלילית ואיך אנרגיה כלשהי משפיעה על חיינו. נחווה טיהור אנרגטי ונקבל כלים כיצד לטהר את הסביבה שלנו ואת עצמנו.
 
* סדנה לזימון אהבה- אהבה היא דבר נפלא ומופלא. וברוב ימות השנה, אהבה היא תדר חמקמק. קל לחוש בו אך לא קל לאחוז בו. בסדנא נערוך: הרצאה וטקס קבלי לזימון זיווג קוסמי או לחיזוק זוגיות קיימת, "נלבש לבן ונחשוב מחשבות לבנות".

הקליניקה שלי היא בתל אביב.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285956

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

ספר הזוהר, עינת אנדריאה גרנוב, יעוץ באמצעות ספר הזוהר, מתקשרת בתל אביב, תקשור בתל אביב, הילרית קבלית בתל אביב, טיהור אנרגטי בתל אביב, טיהור אנרגטי לבית, טיהור אנרגטי לבית בתל אביב, טיהור אנרגטי לעסק, טיהור אנרגטי לעסק בתל אביב