ראשי | ניו אייג | מיסטיקה וקבלה | מאמינים בגלגול נשמות?

מאמינים בגלגול נשמות?

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הידעתם שכאשר אדם הולך לעולמו גופו מאבד ברגע המוות 21 גרם? מהם אותם 21 גרם שהגוף מאבד???

מאמינים בגלגול נשמות? מאמינים בגלגול נשמות?

האמונה בגלגול נשמות נפוצה במיוחד במזרח והיא מעיקרי תורת הבודהיזם או היוגה, ובשנים האחרונות הפכה ממש לאופנה במערב.

המאמינים בגלגול נשמות גורסים כי זו הנשמה שעוזבת את הגוף. כמו כן ידעתם שעל פי המסורת היהודית תינוק הנמצא בבטן אימו שפתיו חלקות ורק בלידתו נוסף שקע בשפתו העליונה? יש המאמינים כי אלו מלאכים ש"נוגעים" בנו ומוחקים את זכרון הגלגולים הקודמים שלנו...

דתות רבות ומיליוני אנשים בעולם מאמינים בגלגול הנשמות. על פי אמונה זו, אנו חיים יותר מפעם אחת, ואנו שבים ומתגלגלים כל פעם מחדש בחיים חדשים, למרות שאיננו זוכרים זאת. רשמי החיים הקודמים נשארים חבויים בתת-ההכרה שלנו, והם פורצים החוצה להכרה בכל פעם שישנו מצב המעורר אותם למשל ביקור במקום מסוים תוך התחושה שכבר היית שם - דז'ה-וי, או מפגש עם אדם מסוים שנדמה שאתם מכירים ומעולם לא נפרדתם.

הסיבה לגלגול הנשמות היא הצורך לשוב ולתקן ליקויים מחיים קודמים בדרך החיים ובאישיות שלנו, כתוצאה מכך "שצברנו קרמה" שלילית. משום כך גם "הבלגן" בחיי רבים, אשר פעמים רבות חשים שהם בעלי אישיות בוגרת יותר רגשית ונפשית ואינם מבינים מדוע עליהם לחיות חיים "שאינם שייכים להם".
מהלך החיים והתיקון אותו תעבור הנשמה בחיים אלו, הינם בחירה ראשונית הנעשית עוד בטרם הנשמה נולדת וככל שהסבל רב יותר כך רב יותר התיקון.

על פי אמונת גלגול הנשמות הנשמה היא שבוחרת לה את החיים החדשים, כלומר את המקום וההורים שלהם היא תיוולד (לפסיכולוגים אין יותר מה להאשים את ההורים), והיא נקשרת לחייה החדשים ברגע ההפריה.
 
עד החודש השלישי היא עוד יכולה "להתחרט", ולכן ריבוי ההפלות עד חודש זה, כל עוד היא ברחם האם היא עדיין במודעות חלקית על חייה הקודמים, וברגע הלידה היא שוכחת, על פי המסורת היהודית ברגע הלידה "סוטר" לו מלאך לתינוק מעל שפתו העליונה ואז הוא שוכח את כל אשר ידע.

עכשיו, כאשר הידע רחב יותר, האם אתם מאמינים כי אתם גלגול של נשמה קודמת? כנראה אנשים רבים ימשיכו באמונתם באשר היא, אך כבר אי אפשר להמנע מהשאלה ומהנסיון הכנה והאמיתי להבין את הנושא ואולי לגלות את האמת... על העבר והעתיד האינסופיים !

שלכם:
ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום

בואו לדבר על זה בפורום עולם המיסטיקה

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

קבלה, מיסטיקה, גלגול נשמות, מיסטיקה וקבלה, בודהיזם