ראשי | ניו אייג | מיסטיקה וקבלה | קסמן האפל של הפרימידות

קסמן האפל של הפרימידות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הפירמידות ימשיכו לעמוד אלפי שנים, ויבשרו לאנושות את האמיתות הגבוהות הבנויות בהן.

קסמן האפל של הפרימידות קסמן האפל של הפרימידות

חוקרים בכל העולם עדיין לא הצליחו לפצח את סודן של הפירמידות, שאוצרות בתוכן כוחות ריפוי, שימור, אנרגיות, ותעלומות רבות.
מבין שבעת פלאי תבל, הפירמידה היא המבנה המוכר ביותר, לא רק משום שהיא הפלא העתיק ביותר, אלא משום שהיא היחידה ששרדה כמעט בשלמותה. המצרים הקדמונים לא החשיבו במיוחד את מבני המגורים שלהם. על פי אמונתם, חיי האדם היו בני חלוף, ודי היה לו בבית העשוי מלבני טיט ועץ ואילו את החיים שמעבר לחיים, יש לקדש, בהיותם חיי נצח, ועל כן את קבריהם הם בנו מאבן, כאחוזות קבר אדירות.
 
הפירמידות ניצבות כיום כתזכורת להערצת המצרים הקדמונים את החיים שלאחר המוות, ואת העובדה, שהפירמידות נבנו כאנדרטאות לארח בהן את קברי הפרעונים. ההערכה היא, שבמרוצת תקופת הפירמידות, בשנים 2000-3000 לפני הספירה נבנו כשמונים פירמידות, אשר רק חלק מהן שרדו. הגדולה שבהן היא הפירמידה הגדולה בגיזה, המתנשאת לגובה של כ-138 מטר. לפי הערכת המומחים היא נבנתה מ-2,300,000 גושי אבן, שהמשקל הממוצע של כל אחד מהם הוא כשני טון וחצי.

עד היום, עומדים החוקרים ומשתאים לנוכח האבנים הענקיות, ותוהים איך הן הועברו לאתרי הבנייה שבמערב הנילוס, לאחר שנחצבו הרחק בגדה המזרחית של הנהר. הפירמידה של גיזה היא הפירמידה הידוע ביותר בעולם, אך פירמידות מפורסמות פחות התגלו במקומות אחרים בעולם: בסין, בהרי ההימלאיה, במקסיקו, בפרו, בצרפת ואף בבריטניה.

הנביא הישן, אדגר קייסי, (1877-1945) מדיום אמריקאי, כתב באחד מכתביו, שהפירמידה הגדולה של גיזה נבנתה לפני כעשרת אלפים שנה, בידי איחוד של מצרים, בני אטלנטיס ונוודים קווקזים מדרום מערב רוסיה. האיחוד הזה הונהג על יד "הרמס" (שליח האלים) ואלה מצרית (כיועצת) בשם "איזיס". לדבריו, הפירמידה נבנתה כמאגר להיסטוריה של המין האנושי, שנכתבה בשפות מתמטיקה, גיאומטריה ואסטרונומיה, ושימשה כמו כן כמקדש להתקדשות.

מאני הול, מומחה לדתות עתיקות, טוען שבוני הפירמידה הגדולה היו בני יבשת אטלנטיס האבודה, שבהיותם מודעים לשואה העומדת להתרחש ביבשת, וכדי להציל ולשמר את הידע שברשותם, עזבו את ארצם ועברו למצרים, בנו את הפירמידות וטמנו בהם את סודותיהם ,שהוצפנו בסמלים.

בשנות ה- 60 וה – 70, הסופר אריך פון דניקן, מחבר "מרכבות האלים", האמין שיצורים מהחלל החיצון, בעלי טכנולוגיה מפותחת, היו אלה שעזרו לבנות את הפירמידות.

ברברה מרסיניאק, בספרה "מבשרי השחר" טוענת: "על פני פלנטה זו וברחבי היקום, מבנה הפירמידה משמש כדי לייצג אחדות גדולה של תודעה. זהו המבנה הקשה ביותר ליצירה על כל פאותיו הרבות, ועם זאת הוא מבנה של שלמות. זהו מבנה שאוסף אנרגיה מן האדמה ושולח אותה כלפי חוץ". בשנים האחרונות התפרסמו ידיעות על יכולת השימור, הריפוי, ההגנה והניקוי האנרגטי המצוי בפירמידות.

כוח אנרגטי אדיר
מה בצורת הפירמידה מעניק לה כוח מסתורי גדול כל כך?
שנים של מחקרים ושפע של עדויות, מראים שהפירמידות מכילות בתוכן כוח אנרגטי אדיר אשר אפשר לתארו כטנספורמטור אנרגטי עצום. הפירמידות מייצרות יונים שליליים באוויר ויש בכוח אנרגיה זו לאזן את השדה האלקטרומגנטי של גוף האדם.

מדענים שניסו למדוד את מידת חדירתן של קרני השמש לפירמידה, לא הצליחו בכך. כוחות מסתוריים הטו את מכשירי המדידה המשוכללים והיתלו בהם. המדידות השתנו מדי יום, גם אם נרשמו באותה נקודה ובאותם מכשירים. המדען גוהר, שעמד בראש המחקר, הודה בכישלון וסיכם: "מה שקורה כאן הוא בלתי אפשרי מבחינה מדעית. בפירמידה פועל כוח הנוגד את חוקי הטבע". 

קרל דרבל, מהנדס צ'כי שערך ניסויים במודלים של פירמידות, גילה כי קיים קשר בין הצורה והחלל שבפירמידות לבין תהליכים ביולוגיים, פיסיקליים וכימיים המתרחשים בתוך חלל זה. דרבל גילה, כי הפירמידה פועלת כמעגל תאוצה ואנרגיה הנקלטות מהקוסמוס, ויש לה השפעה ניכרת ומיטיבה על הבריאות הגופנית והנפשית.

ואכן, בבדיקות שנערכו בפירמידה בגיזה התגלה שזווית הבנייה של הפירמידה נעה ביו 51 ל- 53 מעלות, כמחצית מזווית התהודה של המים (D-HYDOGEN OXIDE ), שהינה 104.5 מעלות. הדבר אולי מסביר את אחד מכוחותיה המסתוריים של הפירמידה – יכולת השימור. צורתה סייעה, כפי הנראה, לתהליך החניטה ושימור המומיות. מדענים גילו, שבכוחות שימור אלה, ניתן היום להשתמש לשימור מזון, תרופות פרחים ועוד.

האם כוח גדול מהבנתנו עומד מאחורי זה?
גובהה של הפירמידה המפורסמת של חופו, כפול מיליון, תואם את המרחק בין כדור הארץ לשמש. האם הדבר בעל משמעות או יד המקרה?
קבוצה לא קטנה של מאמינים תוהה האם אבותינו עבדו בפרך רק משום שהמצרים דרשו כך, או שמא הייתה זו דרכו של העם היהודי ליצור קשר עם כוחות מהחלל החיצון?

ועוד. קברו של פרעה, תות אנך אמון, הוא גם תעלומה. אומרים, שקללה איומה רובצת במקום והיא מסכנת את חייו של כל מי שמעז לגעת באוצרות העצומים הטמונים במקום. ואכן, "קללת פרעונים" מסתורית זו כבר פגעה במי שהעז להפריע את מנוחת המתים. כמה מהחוקרים מתו בתאונות מסתוריות, כמו: מחלה פתאומית, תאונה בלתי צפויה, הכשת נחש וכו'.

טיהור מים וריפוי כוויות
מזון שהוצב מתחת לפירמידה נשמר טרי, פי שלושה מאשר מזון שנשאר מחוץ למקרר. האנרגיה תשמר את הדברים, תחנוט אותם ולא תיתן לריקבון או לעובש להופיע. קרל דארבל, הוכיח את היכולת של אנרגיית הפירמידות לחדש את חדותם של סכיני גילוח ישנים ואף הגיש הצעה לרישום פטנט על דגם הפירמידה מקרטון שבנה. 

כיום, פירמידות חדשניות הן מוצר שנמכר ברחבי העולם, ואפשר להשתמש בהם לשקם ברק של תכשיטים ומטבעות, לטהר מים, למנוע החמצת חלב ושימורו טרי. כמו כן ניתן לייבש פרחים ללא איבוד צורה וצבע, לזרז גידול צמחים, לשפר טעמו של קפה, יין ומיצי פירות, לרפא חתכים, חבלות, כוויות ולהפחית כאבי ראש ושיניים. זאת בנוסף להאטה או הפסקה של גדילת מיקרואורגניזם (חיידקים), להגיע למדיטציה, לרוגע ולשינה. האנרגיה באוהל פירמידה מביאה את המוח למצב של אלפא-טטה.

לסיכום, אלזיבט הייך, בספרה "חניכה לאמת"(התקדשות), כותבת: "הפירמידות ימשיכו לעמוד אלפי שנים, ויבשרו לאנושות את האמיתות הגבוהות הבנויות בהן. אנשים בעלי עיניים ואוזניים, ימצאו ויכירו חלקי אמת אלה, למרות שלא יוכלו לפענח את כל החוקים האסטרונומיים והמתמטיים של הפירמידות. מספר קטן של אנשים בעלי רמת התפתחות גבוהה, יוכלו להבין את האמת, שהפירמידות מבטאות. הפירמידות יהוו תמיד חידה – ממש כמו הספינקס – עד אשר הם יגיעו לנקודה של יכולת לפתור את חידתם הם".

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

קבלה, מיסטיקה, מיסטיקה וקבלה, קסמן האפל של הפרימידות, פירמידות