סרטונים מומלצים

המדריך לתייר בגלקסיה- מארח את XCOOL

תיירות אתגרית היא בעיקרה תיירות ספורט, תיירות טבע ותיירות תרבותית. מדובר במכלול של פעילויות המבוצעות באתרים פראיים, מבודדים, נטולי פיתוח או סממנים של ציוויליזציה. הפעילות במסגרת תיירות אתגרית יכולה לכלול פעילויות פיזיות אך לא רק כאלו.
בית הספר לתיירות אתגרית הוא בית הספר היחיד בארץ המכשיר מדריכים לענף ייחודי זה. מטרת הקורסים שבו היא להכשיר כוח אדם מקצועי המסוגל לתכנן, להוביל, לארגן ולהוציא אל הפועל מגוון פעילויות אתגריות לתיירות נכנסת ותיירות פנים, וזאת בשמירה על כללי בטיחות וזהירות קפדניים.
בבית הספר אנו מכשירים מדריכים לטיולים ברכבי שטח, באופני שטח, בגלישת צוקים ובמתחמי חבלים אתגריים. כמו גם מדריכים לסדנאות שטח בשיטת Outdoor Education המשתמשת בפעילות האתגרית בשטח כדי להוביל קבוצות לעבר מטרות ערכיות מוגדרות ומובנות.
שימוש אחר בטבע ותיירות אתגרית נעשה לצורכי טיפול ועבודה עם קבוצות בעלות צרכים מיוחדים.
הפעילויות של בית הספר לתיירות אתגרית מתבצעות ברובן בשטח תוך כדי התנסות והשתתפות פעילה של הלומדים. הלמידה היא חווייתית וכל אחד יכול למצוא בה את מידת האתגר המתאימה לו. קבוצות הלמידה קטנות ואנו מעניקים תשומת לב רבה לדינמיקה הקבוצתית הנוצרת בפעילויות השונות.
אנו מזמינים אתכם לבחור את האתגר שלכם, להפוך את האהבה שלכם לקריירה וליצור לעצמכם מגוון אפשרויות עבודה בענף ייחודי ומרתק של תיירות אתגרית הנמצא בצמיחה מתמדת. http://www.wincol.ac.il/xcool

תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

675 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים