ראשי | אימון אישי | מאמנים אישיים מומלצים | מירב מור - מאמנת אישית ומטפלת באקסס בארס™ ובנלפ NLP ברמת אביב - תל אביב

מירב מור - מאמנת אישית ומטפלת באקסס בארס™ ובנלפ NLP ברמת אביב - תל אביב

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לקבלת יעוץ אישי ממירב מור התקשרו לטלפון: 072-2285665 מירב מור - אימון אישי, טיפולי NLP ואקסס בארס™ בתל אביב. מאמנת אישית ו NLP מאסטר המשלבת אימון אישי עם טיפול באקסס בארס™, אסטרולוגיה סינית, סטיילינג תרפי ועוד. אני משלבת בטיפולים שלי מספר שיטות טיפול, בהתאם לצרכי לקוחותיי.

מירב מור - מאמנת אישית ומטפלת באקסס בארס™ ובנלפ NLP ברמת אביב  - תל אביב

שמחים להכיר לכם את מירב מור - מאמנת אישית ומטפלת באקסס בארס™ ובנלפ NLP ברמת אביב  - תל אביב.

מירב מור - מאמנת אישית ו NLP מאסטר המשלבת אימון אישי עם טיפול באקסס בארס™, אסטרולוגיה סינית, סטיילינג תרפי ועוד. אני משלבת בטיפולים שלי מספר שיטות טיפול, בהתאם לצרכי לקוחותיי.מטפלת ומייעצת במגוון נושאים ובעיות כמו בעיות בזוגיות, מציאת זוגיות, יעוץ זוגי, קבלת החלטות, דימוי עצמי נמוך, הפגת מתחים, לחץ נפשי, סטרס, בעיות בעבודה, חרדות, פחדים, העצמה, הגשמה עצמית, שחרור ממשקעי העבר, חיזוק תחושת הביטחון העצמי, הצבת מטרות והשגתן, מימוש עצמי, כלים להתמודדות עם בעיות חברתיות, בעיות תקשורת, להחזיר לגופנו אנרגיה, העצמה, חוסר ביטחון עצמי, הרגשת תקיעות ועוד.

אז מה זה בעצם אימון NLP? תהליך אימון בNLP עובד על שינוי הרגלים ודפוסי חשיבה שהתקבעו אצלנו במשך השנים בתת המודע ומונעים מאיתנו להגשים את עצמנו ולחיות חיים מלאים, שמחים ומאושרים. 

הNLP עוסק בעיקר בשאלה איך המוח שלנו פועל ע"י אותם תבניות כשהמטרה היא לזהות דפוסי התנהגות ופעולה. השיטה מאפשרת שינוי ממוקד ומהיר לאמונות שמנהלות אותנו, לפחדים, לחששות, שינויים בכל הרמות. תהליך NLP הוא אינדיווידואלי ומאד יעיל ולכן יספיקו כמה פגישות בודדות וזאת בהתאם למטרה שרוצים להשיג. 

פשוט מתנה לחיים. 

* תהליך למציאת זוגיות / רווקות מאוחרת / משברים בזוגיות / חיזוק הזוגיות הקיימת / התמודדות לאחר פרידה
* שינוי קריירה וקבלת החלטות
* העצמה ובנית בטחון עצמי
* להיפטר מחרדות וחששותגגל לעצמך יכולות והתנהגויות שיעזרו לך להשיג את המטרות החשובות עבורך בחיים.
* לשנות התנהגויות ודפוסי חשיבה.
* טיפול פרטני בשיטת ה- NLP המשולב אקסס בארס התורם לשחרור והפחתת לחצים חרדות ופחדים
* ניתוח מפה אישית העוזרת למקד חולשות מול חוזקות, ייעדים וחיזוי לשנה הקרובה.

ילדים, נוער ומתבגרים (גילאי 11 ומעלה) :

* פיתוח כישורים חברתיים
* פיתוח מנהיגות עצמית
* ניהול זמן והתארגנות
* התמודדות עם שינויים משפחתיים
* פיתוח עצמאות ולקיחת אחריות
* התמודדות עם פחדים וחרדות

האקסס בארס הוא תהליך אנרגטי שמאפשר לשחרר אנרגיה של מטענים עודפים, שחרור חסמי הצלחה, מגבלות אמונות שפיטה ביקורת וכל מה שמונע מאיתנו להיפתח לפוטנציאל האינסופי שלנו לאינסוף אפשרויות. שחרור אנרגטי זה מאפשר בהירות, שלווה הגשמה צמיחה בריאות שמחה והיפתחות לאפשרויות של אושר ושפע כלכלי. התהליך מתבצע דרך מגע עדין ב- 32 נקודות על הראש שתפקידם לשחרר כל מה שחוסם ומעכב במגוון תחומים בחיינו כמו צורך בשליטה כסף תקשורת ויחסים במשפחה, מיניות, יצירתיות, מודעות, ריפוי הזדקנות, שיפור מצב רוח ועוד.

מה תקבלו דרך ה-BARS ?
השקטת דיבור פנימי, מחשבות שחוזרות על עצמן; יצירת בהירות החיונית לקבלת החלטות; נקודת מבט משתנה- נוצרת קלות ואפשרות נוספת להתבוננות על הנושא המעסיק; הגברת הבהירות המנטלית, כך שיש שיפור בביצועים; הגברת יצירתיות- משתחררים "סיפורים" ומתפנה מקום לאפשרויות חדשות; הרפיה ושקט נפשי תוך התחדשות ותחושת מרץ.

אפקטיבי במיוחד גם עבור הנושאים הבאים- שקט נפשי וקבלה עצמית התמודדות עם מחשבות מעגליות, בעיות שינה שחרור תקיעויות ו"סיפורים" התמודדות עם מתחים ולחצים, התמודדות עם ADHD, קבלת החלטות בכל תחומי החיים תקשורת ממקום מודע ולא תגובתי , דחיינות ומיקוד בעשייה. 

קליניקה נעימה באוירה ביתית ברמת אביב חניה בשפע. יחס חם ואישי.

כתובת הקליניקה:
אחימאיר אבא 7, תל אביב - שכונת רמת אביב ג'. 

גישה נוחה מכל הצירים, חניה בשפע.

לשאלות נוספות, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, צרו עימי קשר טלפוני.

טלפון:

072-2285665

קישור לאזור האישי שלי

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בחרדות בתל אביב, אימון אישי בתל אביב, מירב מור, מירב מור המלצות, אימון רגשי בתל אביב, טיפולי אקסס בארס בתל אביב, מטפל מומלץ בתל אביב, קורס באקסס בארס בתל אביב, טיפול בנלפ בתל אביב, טיפול ריגשי בתל אביב, מרב מור, טיפול רגשי בתל אביב, איזון רגשי בתל אביב