ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | ברברה רז - תכשיט אורגונייט

ברברה רז - תכשיט אורגונייט

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

שמחים להכיר לכם את ברברה רז – מייצרת באהבה גדולה את תכשיטי האורגונייט, בעבודת יד אישית ובכוונה טהורה ומברכת כל אורגונייט שיוצא לדרכו החדשה בברכת הגנה, איזון וריפוי.

ברברה רז היא מטפלת הוליסטית, מטפלת ומורה בשיטת אקסס בארס.
בעלת ניסיון של שנים רבות בשיטות מגוונות, מציעה ללקוחותיה טיפול, הדרכה, יעוץ ותכשיטי מרפא.

תכשיטי B-Orgon מיוצרים בעבודת יד, ייחודיים ומלווים בברכה אישית מברברה.

אנרגית האורגון – משמעה אנרגית חיים והשפעתה ככח ריפוי עצומה ומוכחת. עדויות רבות מתארות כיצד השימוש בתכשיטי B-Orgon המשלבים את הטכנולוגיה במעטפת של תכשיט ייחודי ואסתטי, סייעו להם להיפטר כליל מבעיות שינה, אלרגיה, כאבים שונים כמו גם בעיות רגשיות ואווירה נעימה בסביבה.

כוחם של תכשיטי B-Orgon מאפשרים להחזיר את האיזון האנרגטי שלכם וליהנות מהאנרגיה החיובית שהאורגונייט מקרין לסביבה. כשאנו עונדים את תכשיטי האורגונייט על גופנו, אנו עטופים בבועה אנרגטית שמגנה עלינו כל הזמן ומאזנת את השדה האלקטרומגנטי שלנו ועם זאת מאפשרת לגוף ולרפא את עצמו.

אורגונייט תכשיטי מרפא עשויים בטכנולוגיית האורגון של ד"ר וילהלם רייך - עשויים משילוב ייחודי של מתכות וקריסטלים העטופים בחומר אורגני אשר על פי מחקרים פיזיקאליים הינם בעלי השפעה מאזנת לשדה האלקטרומגנטי העוטף את האדם. האיזון האנרגטי הינו המפתח לבריאות הגוף והנפש. טכנולוגיית האורגון שואפת באופן תמידי לאיזון. האורגונייט מחזק את מערכת החיסון האנרגטי ומאפשר לגוף לרפא את עצמו. תכשיט האורגונייט מהווה כלי ריפוי מוכח בהיותו בעל תכונות המשרות איזון אנרגטי.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285905

קישור לאזור האישי שלי

קישור לאתר שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

ברברה רז, תכשיט אורגונייט, אורגונייט תכשיטי מרפא, וילהלם רייך, אורגונייט, B-Orgon, תכשיטי מרפא