ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | יוסי גולד - לימודי מוח אחד בירושלים

יוסי גולד - לימודי מוח אחד בירושלים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
יוסי גולד - לימודי מוח אחד בירושלים

יוסי גולד - מטפל ומורה לשיטת 'מוח אחד'. משנת 2000 אני מורה מוסמך מטעם מרכז מוח אחד בארה"ב באמצעות נציגתם בארץ- לילך שושני. אני אחד מקבוצה קטנה של מורים שהיא הוותיקה והמנוסה מבין מורי מוח אחד.

ב-15 שנים האחרונות אני מלמד את השיטה ומכשיר דורות של מטפלים מקצועיים ומומחים לטיפול בשיטת מוח אחד. במסגרת הקורס אנו לומדים לטפל ומתרגלים אחד על השני קורס זה מהווה נקודת תפנית בחיי האדם הן בצד המקצועי והן בצד הרגשי. זהו תהליך משמעותי שהסטודנט עובר ומקנה לו חיים טובים ומשמעותיים יותר.

טיפול במוח אחד עוזר לכל מי שסובל מדפוסים ואמונות הרסניות המקשות עליו בחיים, בעיות בריכוז ובלימודים, לחצים ומתחים, בעיות בזוגיות או במיניות, בעיות רגשיות ונפשיות, למי שמתלבט בבחירת מקצוע או תחום לימודים, מי שחווה טראומות וזקוק לעזרה כדי להשתחרר מהם ובכלל- לכל מי ששואף לשחרר את העבר על מנת להתקדם ולהתפתח בחיים אל עבר שאיפות חייו.

אני מאמין שבאמצעות שחרור מתח רגשי דרך הגוף ניתן לשנות חיים ולהתגבר על מגוון בעיות החל מדיכאון, דרך בעיות למידה, שיפור משמעותי של פעולת מערכת החיסון בגוף וריפוי בעיות בריאותיות שונות. בואו ללמוד את השיטה וליצור מהפך בחייכם בהיבט הרגשי והמקצועי.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

הקליניקה שלי היא בירושלים ובעפרה.

טלפון:
072-2285909

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

דיכאון, שיטת מוח אחד, יוסי גולד, לימודי מוח אחד בירושלים, בעיות למידה