ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | רחל חודדוב - ערכת קלפים טיפוליים למודעות וזוגיות.

רחל חודדוב - ערכת קלפים טיפוליים למודעות וזוגיות.

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

רחל חודדוב - מטפלת רב תחומית ברפואה משלימה ורוחניות ובעלת קליניקה מעל 25 שנה, הוציאה לאור את ערכת הקלפים הטיפוליים למודעות וזוגיות "זה בידיים שלך".

במהלך עבודתי הבנתי גיליתי כי בעיות במערכות יחסים היוו תמיד מקור לעוגמות נפש ולסבל, לכן פיתחתי את "בידיים שלך" - המדריך האישי למערכות יחסים. הקלפים מאוד נוחים לעבודה ומגיעים עם ספר הנחיות הדרכה. החפיסה כוללת 196 קלפים המתמקדים במערכות יחסים שונות ומחברים בין גוף לנפש. הקלפים עונים על שאלות שמעסיקות את כולנו: למה אנחנו כמהים לקשר? איזו חולשה אנו מביאים עימנו למערכת היחסים? מהו הצד האפל שבנו? ועוד...

הקלפים הם אוניברסאליים ולכן משווקים גם בחו"ל. מתאימים לכל מערכות היחסים ולכל הדתות. הושקעה מחשבה רבה בעיצוב הקלפים ועל גבי כל אחד מהם מופיע ציור שמסמל היגד כלשהו דוגמת כמיהה. מוטיב הידיים חוזר על עצמו בכל הקלפים, פעם הן מנפצות, פעם מנסות להתקרב ופעם כמהות.

אני חושבת שהקלפים הללו צריכים להיות זמינים בכל בית. כשניצבים בפני פער שקשה לגשר עליו ומחפשים תשובות שהן מעבר למודע השטוח שלנו. בעזרת הקלפים ניתנת ההזדמנות לשאול שאלות לקבל תשובות ענייניות  ולקחת אחריות מעשית על החיים.

לרכישת ערכת הקלפים משלוח לכל רחבי הארץ ניתן לפנות אליי

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285920

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

רוחניות, רפואה משלימה, קלפים טיפוליים, רחל חודדוב, רכישת קלפים טיפוליים