ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | דורית ממן - אימון אישי וטיפול בבעיות קשב וריכוז באילת

דורית ממן - אימון אישי וטיפול בבעיות קשב וריכוז באילת

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

דורית ממן - טיפולי גוף-נפש ואימון אישי.
שיטות הטיפול שאני מתמחה בהן: רפלקסולוגיה, רייקי ואימון אישי וקבוצתי.
*הטיפולים ברפלקסולוגיה לנשים בלבד.

בעזרת הרפלקסולוגיה והרייקי אני יכול/ה לעזור במקרים של חרדה, לחץ וסטרס, בעיות במערכת העיכול, בעיות במערכת ההורמונאלית, כאבי שרירים, קוצר נשימה, כאבי גב, בעיות במערכת הנשימה, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.

הרייקי היא שיטה עתיקה לריפוי טבעי. כיום הרייקי היא אחת הטכניקות הנפוצות בעולם והיא משמשת מיליוני אנשים בעולם לטיפול בבעיות שונות ושיפור איכות חייהם שלהם וחיי אחרים. הטיפול ברייקי מתבצע באמצעות הנחת כפות הידיים, הטעונות באנרגיית רייקי על הגוף במיוחד על מרכזי האנרגיה בגוף (הצ'קרות) שהן מעין גלגלי אנרגיה הפזורות לאורך הגוף ומאזן אותן.

רפלקסולוגיה היא שיטה לאבחון וטיפול בבעיות ותופעות פיסיות, אנרגטיות ורגשיות-מנטאליות. העיקרון המנחה את תורת הרפלקסולוגיה הוא שלכל איבר בגוף, קיימת נקודה מקבילה בכפות הרגליים ולחיצה או עיסוי או טיפול בנקודה הנכונה בכף הרגל, תשפיע על האיבר המקביל בגוף, תרגיע, תאזן ותרפא אותו.

בנוסף, אני מאמנת אישית וקבוצתית לנערים ומבוגרים מגיל 16 ומעלה.
לילדים ונוער אני עוזרת במקרים של בעיות חברתיות בבית הספר, דימוי עצמי נמוך, בעיות קשב וריכוז וכד'. כמו כן, אני מייעצת לזוגות ולמשפחות.

הניסיון והוותק שלי הוא מעל ל- 7 שנים.

הטיפולים והייעוצים מתבצעים באילת ואתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285938

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

דורית ממן, אימון אישי באילת, רפלקסולוגיה באילת, רייקי באילת, טיפול בבעיות קשב וריכוז באילת, טיפולי גוף-נפש, רפלקסולוגיה לנשים באילת