ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | בטינה ססמסקי - דיאטה והרזייה במכבים - מודיעין

בטינה ססמסקי - דיאטה והרזייה במכבים - מודיעין

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
בטינה ססמסקי - דיאטה והרזייה במכבים - מודיעין

בטינה ססמסקי- נטורופתית המתמחה בטיפול בעזרת תזונה נכונה, צמחי מרפא, פרחי באך, האומוטוקסיקולוגיה – הומיאופתיה מודרנית, בעלת קליניקה במודיעין - מכבים.

אני נעזרת במכשירים מיוחדים וחדשניים המתבססים על רפואת תדרים: "גלובל דיאגנוסטיקס" ו"דיסופט". מכשירים אלה יגלו תוך דקות ספורות את כל בעיות הבריאות שלכם ביעילות ובמקצועיות ויתוו את הדרך לשיפור מצבכם הגופני והרגשי.

כאשר אדם מגיע אליי לאבחון ובדיקה, בנוסף לתשאול והבדיקה השגרתיים הוא מתחבר על ידי אלקטרודות קטנות (הבדיקה אינה פולשנית ואינה כואבת) למכשיר, ה'שולח' זרם חשמלי חלש בטווח תדרים רחב לכל הגוף ומקבל אותו בחזרה (כמו הד), מתעד אותו בשיטה מיוחדת (על צג המחשב) ומשווה ל'רמה הנורמאלית'. כל סטייה מעידה על חוסר איזון או תפקוד. היתרון והחידוש של המכשיר מתבטא ביכולות זיהוי גורמי המחלה ובעיות רפואיות בשלב מוקדם ביותר בקלות, במהירות וברמה דיוק גבוהה במיוחד. המכשיר מסוגל לאבחן בעיות כגון הימצאות חיידקים, קנדידה, רגישויות למזונות ואלרגיות, דלקות חבויות, מחסור בוויטמינים ובמינרלים ועוד.

אני ביחד עם המטופל מרכיבים יחדיו תפריט מאוזן ו'הגיוני' שניתן לעמוד בו בלי להישאר רעב לא מבחינה פיסית וגם לא פסיכולוגית. אני מאמינה שאדם שחש רעב, לא יתמיד בצורת אכילה ובאורח חיים בריא! לכן, אני מלמדת אנשים, צעד אחרי צעד, מה ואיך צריך לאכול.

הטיפולים מתבצעים במודיעין.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285940

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

בטינה ססמסקי, תזונה נכונה במודיעין, הומיאופתיה במודיעין, אומוטוקסיקולוגיה, צמחי מרפא במודיעין, פרחי באך במודיעין