ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | אילת פוגל - טיפול בחרדה ויעוץ בקלפים בפרדס-חנה כרכור

אילת פוגל - טיפול בחרדה ויעוץ בקלפים בפרדס-חנה כרכור

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

אילת פוגל -  מטפלת ברפואה משלימה ומיסטיקנית המתמחה בקרניו סקראל, פרחי באך, ארומתרפיה, מעגל צבעים אינדיאני, קלפי קבלה ועוד.

יש לי ניסיון רב עם הפרעות חרדה המשולבות עם דיכאון או בלעדיו. ישנם מטופלים שהגיעו אליי כשהם מטופלים בתרופות פסיכיאטריות שמינונן רק עולה במשך השנים. בליווי הפסיכיאטר הגענו להורדת תרופות למינימום או להורדתן בכלל, והכי חשוב- האנשים האלו חזרו לתפקד, להרגיש טוב עם עצמם, לקום עם מצב רוח טוב בבוקר, עם תחושה שהחיים הם אתגר מעניין שהם יכולים ורוצים לחיות אותם, ופשוט לתפקד במיטבם.

בנוסף, אני משתמשת בקלפי קבלה לייעוץ ולהכוונה אישיים בתחומים של מערכות יחסים, עבודה, פרנסה וכו'- אני חושפת באמצעות הקלפים את מה שמעקב אתכם בהתנהגות שלכם או של אחרים, דפוסי חשיבה שמעכבים אתכם, התנהלות עם כסף או עם אנשים ועוד… (לדוגמא: חשיבה מתוך מחסור, קנאה, חוסר יכולת לראות אפשרויות פוטנציאליות, חוסר קבלה, בקורת עצמית וסביבתית וכו'). במהלך הפתיחה אני רואה גם את מה שעליכם לשנות בכדי לשנות את המצב – אתם מקבלים הנחיות ברורות של מה לעשות בכדי להביא לתוצאות הרצויות. זה מה שמעניין אותי – שתגיעו למקומות חדשים! שתרגישו מסופקים יותר ורגועים יותר!

הקליניקה שלי בפרדס חנה כרכור.

בעלת ניסיון משנת 1998.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285941

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

חרדה, קרניו סקראל, אילת פוגל, איילת פוגל, טיפול בחרדה בפרדס חנה, טיפול בחרדה בכרכור, פרחי באך בפרדס חנה, ארומתרפיה בכרכור, טיפול בחוסר ביטחון, קשיים במערכות יחסים, טיפול בהפרעת חדרה בפרדס חנה, טיפול בהיתפרצות כעסים בכרכור, טיפול בדאגנות יתר, ייעוץ וטיפול בחרדות בפרס חנה כרכור