ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | אורית רוזנברג - טיפול רגשי לילדים בחיפה

אורית רוזנברג - טיפול רגשי לילדים בחיפה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

אורית רוזנברג - מטפלת ברפואה משלימה, מתמחה בטיפול בילדים ונוער באומנות, טיפול בתנועה ובפסיכודרמה. אני מתמחה בהכנה לכיתה א' לילדים ובהפעלת קבוצות שונות לילדים ולנוער- קבוצות למיומנויות חברתיות וכד'.

אני בעלת ניסיון רב בטיפול רגשי בילדים ומתבגרים. אני עובדת במרכזים טיפוליים שונים בחיפה וכן בקליניקה פרטית, מתמחה בטיפול בילדים בעלי קשיים חברתיים, חרדות, הפרעות קשב וריכוז וכד'.

אני מאמינה שהטיפול שלי מוביל להקלה ולשחרור ומרפא את נפשם ומכאוביהם של הילדים באמצעים טבעיים, יצירתיים ואלטרנטיביים ומפחית את הצורך בשימוש בתרופות.

טיפול באומנויות הוא תהליך טיפולי בו נעשה שימוש באמנויות בכדי להוביל ולהניע שינוי במישור הרגשי, ההתנהגותי והחשיבתי. אני מטפלת גם בילדים וגם במתבגרים בעלי הפרעת קשב וריכוז כשהדגש הוא על ויסות רגשי, עיצוב התנהגות, עזרה ביכולת ההתארגנות וחיזוק הדימוי והביטחון העצמי, הפנמת גבולות וריכוז. אני עובדת בדרכים חוויתיות, כשהמטופל חווה הצלחות דרך היצירה בחומרים, משלבת בין האמנויות השונות ונותנת לכל מטופל את המרחב ההבעתי המתאים לו ביותר.

אני בוגרת תואר ראשון של מכללת אורנים במתמטיקה וחינוך ובוגרת תוכנית הכשרה בינלאומית למטפלים בהבעה ויצירת של אונ' EGS שוויץ - שלוחת ת"א.
 
הניסיון והוותק שלי הוא מעל ל- 15 שנים.

אני מזמינה אתכם להתקשר אליי לטלפון המופיע כאן.

הקליניקה שלי היא בחיפה.

טלפון:
072-2285840

קישור לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

רפואה משלימה בחיפה, אורית רוזנברג, טיפול רגשי בחיפה, טיפול רגשי לילדים בחיפה, טיפול באומנות בחיפה, טיפול באומנות לילדים בחיפה, פסיכודרמה בחיפה, טיפול בהפרעות קשב וריכוז בחיפה, טיפול בחרדות אצל ילדים בחיפה, טיפול בתנועה בחיפה, טיפול בתנועה לילדים בחיפה