ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | חווה ברג - טיפול בחרדה ובפרחי באך בטבריה

חווה ברג - טיפול בחרדה ובפרחי באך בטבריה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

חוה ברג - מטפלת ברפואה משלימה בעזרת תמציות פרחי באך, שיטת ראי הנפש, דמיון מודרך ועוד. בנוסף, בנשים אני מטפלת באמצעות עיסוי רפואי, עיסוי הוליסטי.

אני מטפלת במגוון בעיות ונושאים כמו חרדות, עצבנות, מתח נפשי, לחץ, סטרס, חוסר ריכוז, עצבות ודיכאון, פחדים, פוביות, בעיות בזוגיות, בעיות במשפחה, כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי גב תחתון, וכד'.

תמציות פרחי באך הן 38 תמציות ובנוסף תמצית משולבת להרגעה (תמצית רסקיו) אשר התגלו על ידי ד"ר באך. הן מופקות מניצנים, פרחים, שיחים ועצים. הן מכילות בממוצע אפס מולקולות מן הצומח ולכן נחשבות לבלתי מזיקות. תמציות פרחי באך עוזרות לנו  להגיע למצב שבו אנו אוהבים את עצמנו ומעניקים מאותה אהבה זאת לעולם, להגשים את האיכויות החבויות בנו ובכך נתרום לאיזון של כלל היקום.

באבחון אני משתמשת בד"כ בקלפי ראי הנפש. הם משקפים את פנימיותו של האדם ומכילים את האינפורמציה לכל מכלול אישיותו- את אופי אישיותו יכולותיו כישרונותיו, חולשותיו, דרכו הייחודית לפריצת דרך, ואפילו את הישגיו העתידיים שיניב מדרכו. הם מאפשרים למאבחן לייעץ נכון ולדייק את השיטה הטיפולית המתאימה ללקוח.

הטיפול אצלי הוא אישי ומותאם לצרכי הלקוח או הלקוחה ובתאום עימם.

ניתן לתאם עיסוי בצימרים או בקליניקה שלי בתיאום טלפוני.

ניסיון מעל ל- 8 שנים.
 
צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285800 שלוחה 815

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

חוה ברג, רפואה משלימה בטבריה, טיפול בעזרת פרחי באך בטבריה, דמיון מודרך בטבריה, עיסוי רפואי בטבריה, עיסוי הוליסטי בטבריה, שיטת ראי הנפש בטבריה, טיפול בכאבי גב בטבריה, טיפול בפחדים בטבריה, טיפול במתח נפשי בטבריה, טיפול בחרדות בטבריה