ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | ד"ר PhD עליזה קיסרי - טיפול בנשמת עץ החיים- ע"פ הרמב"ם בבאר שבע

ד"ר PhD עליזה קיסרי - טיפול בנשמת עץ החיים- ע"פ הרמב"ם בבאר שבע

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

ד"ר עליזה קיסרי Ph.D - נטורופתית ומטפלת רב תחומית המתמחה ב"נשמת עץ החיים" - רפואת גוף- נפש יהודית משולבת ע"פ הרמב"ם.
בנוסף, אני מטפלת בעזרת טיפול אלטרנטיבי בילדים במגוון תחומים- אלרגיות, ליקויי למידה, הפרעת קשב וריכוז. כמו כן אני מטפלת ב-E.F.T , טיפול רגשי, טיפול בתזונה נכונה, קינסיולוגיה, הומיאופתיה - קלאסית, הילינג ע"פ הבעל שם טוב, סוג'וק – רפואה קוריאנית, קרניו סקראל, עיסוי לימפטי, דיקור סיני ועוד.
 
* מיוחד לילדים - טיפול בהפרעות קשב וריכוז בעזרת קינסיולוגיה חינוכית התפתחותית.
בעבר עבדתי כמורה בחינוך מיוחד לילדים ולכן חיפשתי דרכים אלטרנטיביות לעזרה לתלמידיי.
 
שיטת "נשמת עץ החיים "בניה מעקרונות של כמה שיטות טיפול:
* שיטות טיפול אנרגטיות כמו: זהות עצמי-הופונופנו, רפואה גרמנית חדשה-ורקול הילינג, מסטר טפינג - EFT נקודה אחת משודרג, איזון החיים –BAT, רפואת תדרים ועוד.
* הומאופטיה מודרנית-דר' סמואלוב.
* סוג'וק- רפואה קוראנית.
* דיקור.
* תזונה ע"פ הרמב"ם.
   
הטיפולים שלי מתאימים לסובלים מתופעות של אלרגיה, בעיות במערכת העיכול, היפראקטיביות, בעיות קשב וריכוז, הכנה ללידה, שיפור הראיה בשיטת ד"ר בייטס משולבת תזונה הוליסטית. מגיעים אליי גם מטופלים רבים, חולי סרטן, שאיתם אני עובדת על הכנת הגוף לטיפולים הקונבנציונאליים, מקלה עליהם בזמן הטיפול, מחזקת אנשים אחרי ניתוחים ומזרזת תהליכי התאוששות אחרי טראומות.

המטרה שלי לחזק את 'מעיין הבריאות' הפנימי שיש בכל אחד. אני מאמינה שהגוף הוא מכונה מופלאה ואם רק ניתן לו אפשרות, הוא יוכל לרפא את עצמו! התפקיד שלי כמטפלת לסלק הפרעות וחסימות רגשיות, למחוק זכרונות שהתקבעו בגוף האברים שונים. כתוצאה מחיזוק הגוף והנפש מחזירים לאדם את החיוניות ואת הכוחות הפנימיים לריפוי פנימי עצמי ועוצמתי.
 
בעלת ניסיון וותק של מעל ל-17 שנה.
 
צרו עימי קשר לקבלת יעוץ ראשוני. לא בשבת.

טלפון:
072-2285946

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

עליזה קיסרי, טיפול בהפרעות קשב וריכוז בבאר שבע, טיפול בהפרעות קשב וריכוז בילדים בבאר שבע, טיפול רגשי בבאר שבע, טיפול EFT בבאר שבע, דיקור סיני בבאר שבע, קרניו סקראל בבאר שבע, עיסוי לימפטי בבאר שבע, סוגוק בבאר שבע, הומיאופתיה בבאר שבע, קינסיולוגיה בבאר שבע, טיפול במיגרנות בבאר שבע, טיפול בחרדת בחינות בבאר שבע, הילינג בבאר שבע