ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | חוה בן יהודה - טיפולי רייקי בקריות

חוה בן יהודה - טיפולי רייקי בקריות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

חוה בן יהודה - "חוויה מאהבה", מטפלת ברפואה משלימה בעלת וותק של למעלה מ-14 שנים.

אני מטפלת במגוון שיטות טיפול: רייקי, רייקי קורונה סייקם, אקסס בארס, רפואת תדרים, ביורגונומי, פרחי באך, שחזור גלגולים, אבחון בצבע, אימון אישי, אימון אישי לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.
משלבת טכניקת לאיזון חיים - BAT ותטא הילינג.

יש לי ידע רב וניסיון המאפשר לי להגיע לתוצאות תוך זמן קצר. הדבר שהכי משמח אותי זה לראות אנשים מאושרים ובריאים! בעיקרון, אני משלבת את שיטות האבחון והטיפול שלמדתי בהתאם למצבו של המטופל. בהתחלה אני מאבחנת על ידי תשאול, בשיטת סקארב וביו-אורגונומי. לאחר מכן אני מציעה למטופל את השיטה שנראית לי הכי מתאימה לו ולצרכיו, אם כי השיטה העיקרית בה אני מתמקדת היא ביו-אורגונומי. מספר המפגשים נקבע על ידי האדם עצמו, על פי סוג הבעיה (כרונית או חדשה, פיסית, רגשית או נפשית) ולפי התקציב.

היו לי מטופלים שסבלו מסוכרת, בעיות נפשיות ורגשיות, בעיות במערכת הנשימה וכלי דם ואפילו חולי סרטן. אני מתאימה את הטיפול למטופל ונעזרת בכל הכלים העומדים לרשותי בהתאם לצרכים האישיים. כמו כן, אני מלמדת בקבוצות קטנות את הנושאים שאני עוסקת בהם, למי שמעוניין ללמוד את הנושא לעומקו.

צרו עימי קשר עכשיו לקבלת יעוץ ראשוני / פגישת היכרות ללא התחייבות!

טלפון:
072-2285507

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

רפואה משלימה בקריות, חוה בן יהודה, רייקי בקריות, אימון אישי בקריות, אקסס בארס בקריות, תטא הילינג בקריות, שחזור גלגולים בקריות, טיפול בהפרעות קשב וריכוז בקריות