ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | סופי חיים - טיפול בכאבי גב בקריות

סופי חיים - טיפול בכאבי גב בקריות

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

סופי חיים - מטפלת ברפואה משלימה, נטורופתית, מטפלת בנוסף גם באמצעות רפלקסולוגיה, דיקור סיני, תמציות פרחי באך, צמחי מרפא, עיסוי רפואי, אירידולוגיה ועוד. מתמחה בטיפול בכאבי גב.

אני מאמינה שתזונה ואורח חיים בריא ואיכותי יותר מומלצים מאוד לתחזוק שוטף ונכון של הגוף. כדאי לאמץ אותם לשגרת החיינו כדי למזער נזקים של חיי היומיום וכדי לעזור לעצמנו להתבגר בצורה נעימה ובריאה ככל האפשר על כל בעיה.

אני מטפלת במגוון נושאים ובעיות כמו כאבי גב, כאבי ראש, כאבי צוואר, תזונה, דיאטה, השמנת ייתר, חוסר אנרגיה כללי לאורך היום, לחץ, מתח נפשי, חרדה, דיכאון, סוכרת, כולסטרול, בעיות במערכת העיכול, שרירים תפוסים, קשב וריכוז, דלקות כרוניות, דלקת מפרקים, חיזוק המערכת החיסונית, מערכת הנשימה, מערכת השלד והשרירים, מערכת כלי הדם, המערכת ההורמונאלית, בעיות בפריון, הריון ולידה, בעיות שינה וכד'.

* ניתן לתאם טיפולים לכאבים באזור בקריות - טיפול בבית הלקוח.
* מיוחד- לאנשים המבוגרים והגיל השלישי ניתן לקבל את כל סוגי הטיפולים כולל טיפולים לכאבים בבית המטופל.

הנטורופתיה היא שיטת ריפוי טבעית הוליסטית ורב תחומית, המבוססת על ההכרה כי בגוף קיימים כוחות ריפוי טבעיים המסוגלים להילחם במחלה לצורך החלמה וריפוי. התפיסה שלי את הרפואה האלטרנטיבית היא כרפואה משלימה. אני מאמינה שהרפואה המערבית/הקונבנציונאלית בהחלט חשובה. השילוב בין הרפואה המערבית והרפואה המשלימה מציע מכלול חשוב הנסמך זה על זה ומשלים זה את זה.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285626

קישור לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בבעיות גיל המעבר, סופי חיים, רפואה משלימה בקרית ביאליק, נטורופתיה בקרית ביאליק, נטורופתית בקרית ביאליק, רפלקסולוגיה בקרית ביאליק, דיקור סיני בקרית ביאליק, טיפול בפרחי באך בקרית ביאליק, טיפול בצמחי מרפא בקרית ביאליק, עיסוי רפואי בקרית ביאליק, אירידיולוגיה בקרית ביאליק, טיפול בבעיות גיל המעבר בחיפה, טיפול בבעיות גיל המעבר בקרית ביאליק, טיפול בבעיות גיל המעבר בקריות