ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | יעל גורסטן - טיפול בחרדה וטראומה בירושלים

יעל גורסטן - טיפול בחרדה וטראומה בירושלים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
יעל גורסטן - טיפול בחרדה וטראומה בירושלים

ד"ר יעל גורסטן N.D - נטורופטית, הרבליסטית קלינית, צמחי מרפא, תזונאית קלינית, מטפלת גם באמצעות פסיכותרפיה, שחרור ביו אנרגטי- קינסיולוגיה, תמציות פרחי באך ורפואה קוריאנית-סו-גו'ק. לד"ר יעל גורסטן קליניקה המשלבת בין רפואה משלימה וטיפול בחרדות ובטראומות.

טראומה נפשית נגרמת כאשר החווה אותה חש תחושת פחד עז, תחושת חוסר ישע , אובדן שליטה על יכולת תגובה הולמת. התגובה הטראומטית מופעלת כאשר הנפגע אינו יכול להלחם, לברוח, או מאבד כל שליטה או משמעות בחייו. טראומה יכולה להיווצר מסוגים שונים של אירועים, ביניהם:
תאונות, מלחמה, אלימות אובדן של אדם משמעותי, אובדן עבודה, רכוש, מחלות, הפלה, לידה קשה, התעללות מינית / נפשית ועוד.

העבודה עם נפגעי טראומה בעזרת שיטות הפסיכותרפיה והקינסיולוגיה מאפשרת הבנה שהם עשו את הדבר הנכון והמתאים ביותר ברגע הנתון, שהפעילות, ומאחורי ההתנהגות / תגובות / תחושות שלהם הייתה להם כוונה חיובית בלבד עבור עצמם באותו רגע.

השלב הראשון בתהליך ריפוי הטראומה הוא הבנת הנפגע, שרק הוא יכול לחולל את הריפוי וההחלמה בתוכו, מכיוון שבהתהוות הטראומה הוא נותק ממקור העוצמה, הכוח והמשאבים. רק השבתם לחייו והעצמתם תאפשר את תהליך הריפוי ובנית היכולת לגבש ולאחסן מחדש זיכרונות כך שיאוחסנו בצורה שונה מבעבר וישלפו בעתיד בצורתם החדשה באופן המתאים והמעצים ביותר.

בפסיכותרפיה יישומית יש מספר טכניקות עוצמתיות שיכולות בזמן קצר לעשות שינוי מהותי בחייהם של הסובלים מטראומה, לאפשר להם לחזור במלוא כוחותיהם ומשאביהם לתפקוד מלא, לתחושת ביטחון, אושר ושקט, כאשר הם מאפשרים לעצמם להתקדם ולהגשים את חלומותיהם וייעודם.
הטיפול מאפשר העצמה ושיפור איכות החיים, כמו גם שינוי משמעותי בתחומים נקודתיים, אישיים או מקצועיים, הגשמה עצמית, חיזוק הדימוי העצמי, שחרור מטראומות בתחומים שונים, חרדות, פוביות, אובססיות, תלות, התמכרות ועוד.

שינוי תבניות או התנהגויות שאינן מתאימות לחייו הנוכחיים, זהו תהליך התלוי ביכולותיו ובאמונתו של המטופל, באחריות שהוא לוקח על התהליך ובעבודה שהוא עושה תוך כדי המפגשים וביניהם.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285841

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

יעל גורסטן, רפואה משלימה בירושלים, טיפול בחרדות בירושלים, צמחי מרפא בירושלים, טיפול בצמחי מרפא בירושלים, פסיכותרפיה בירושלים, קינסיולוגיה בירושלים, סוג'וק בירושלים