ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | רותי אלוש - טיפול בכאבי גב בפתח תקווה

רותי אלוש - טיפול בכאבי גב בפתח תקווה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
רותי אלוש - טיפול בכאבי גב בפתח תקווה

רות אלוש - מטפלת ברפואה משלימה בעלת ניסיון רב שנים בארץ ובחו"ל. מתמחה בטיפול בכאבים ובפרט בטיפול בכאבי גב.

רות אלוש היא בוגרת ג'נסיס ומוסמכת אוניברסיטת שנחאי בסין.
רות אלוש היא נטורופתית, מטפלת במגוון רחב של שיטות ברפואה המשלימה: צמחי מרפא, תוספי מזון, תזונה נכונה, מוצרים טבעיים לאיכות חיים, סוג'וק
דיקור יפני לפנים – טיפולי אנטי אייג'ינג טבעיים ועוד.

מגוון הטיפולים מתאימים לבעיות שונות כמו: השמנת יתר, גמילה מעישון, איזון מערכת העצבים, הפחתת מתחים, מערכת העיכול, מערכת הדם, סכרת, כולסטרול, בלוטות הלימפה, טיפול בבעיות מפרקים, שחיקת סחוס, בעיות אורטופדיות ועוד.

בתחילת הטיפול אני עושה אבחון ותשאול. האבחון מתבצע על ידי סדרת שאלות, בדיקת לשון, דופק בידיים וכפות הרגליים. הניסיון הרב והאינטואיציה שלי מאפשרים לי 'לקרוא בין השורות' ולהרגיש מה הבעיה של המטופל (לעיתים זה קורה כבר בשיחת טלפון ראשונית).
הטיפול נקבע בהתאם לסוג הבעיה, לרצון ולבשלות של המטופל עצמו ליישום ההמלצות. כאמור, מגוון הכלים והשיטות בהם אני נעזרת הוא גדול, כך של כל בעיה ניתן למצוא מענה הולם, בין אם מדובר על טיפול מונע, תחזוקה, הקלה על כאבים ו/או ריפוי.

לפרטים נוספים צרו קשר.

טלפון:
072-2285831

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בכאבי גב, רפואה משלימה בפתח תקווה, רותי אלוש, טיפול בכאבי גב בפתח תקווה, טיפול בכאב, נטורופתיה בפתח תקווה, נטורופתית בפתח תקווה, דיקור יפני לפנים, דיקור יפני לפנים בפתח תקווה, טיפול בבעיות מפרקים, גמילה מעישון, גמילה מעישון בפתח תקווה, גמילה מעישון בגוש דן, סוג'וק בפתח תקווה, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי אנטי אייג'ינג בפתח תקווה