ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | רונה צדיק כהן - מעגלי נשים וקבוצות תמיכה והעצמה נשית באזור ירושלים

רונה צדיק כהן - מעגלי נשים וקבוצות תמיכה והעצמה נשית באזור ירושלים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

רונה צדיק כהן - מטפלת בכירה בשיטת עוצמת הרכות ומנחה סדנאות של מעגלי נשים וקבוצות תמיכה והעצמה נשית. אני גם מנחה קבוצות הוליסטיקה לילדים ומבוגרים – למודעות, מגע וחוויה עוצמתית, סדנאות של מעגלי נשים - לנשים בכל הגילאים, קבוצות תמיכה והעצמה נשית וכד'.

אני מטפלת במגוון נושאים ובעיות כמו דיכאון, חרדה, מתח נפשי, גיל המעבר, נשים בהריון ולאחריו,
הרגשת תקיעות, חוסר ביטחון עצמי, הפרעות קשב וריכוז, היפראקטיביות, קשיי למידה, כאבי גב, כאבי ראש, דלקות פרקים וכד'.

למדתי אצל מפתחת השיטה הד"ר טובי בראונינג.עוצמת הרכות היא שיטה לריפוי גוף-נפש, להתפתחות אישית, לשיפור איכות החיים, הבריאות, הזוגיות, ולשיפור מערכות יחסים בכלל. מעבר לכך, עוצמת הרכות היא גישה רבת עוצמה לחיים, המאפשרת לכל אדם לממש את מלוא הפוטנציאל שבחייו.

כמו החיים עצמם, עוצמת הרכות מבוססת על עיקרון הקצב, ועל יסוד המים. הטכניקה הפיסית היא נענוע עדין של הגוף, בקצב הקרוב לקצב פעימות לבו של העובר - בין 120 ל- 160 פעימות בדקה. קשר עוברי זה משמעותי - הוא מעורר בגוף את זיכרון התפתחותנו המופלאה ברחם, ויוצר תנאים חיוניים להבראה: תחושות ביטחון, הגנה וחמימות. השיטה מאוד מתאימה לילדים בגיל ההתבגרות, נשים בגיל המעבר, בהריון ולאחר לידה.

טיפולים וייעוץ בירושלים ובקיבוץ גזר.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי, טיפולים או סדנאות.

טלפון:
072-2285971

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

רונה צדיק כהן, טיפול בדיכאון בירושלים, טיפול בדלקת פרקים בירושלים, שיטת עוצמת הרכות, שיטת עוצמת הרכות בירושלים, מעגלי נשים בירושלים, טיפול בהיפראקטיביות בירושלים, רונה צדיק כהן טלפון, שיטת עוצמת הרכות במודיעין, מעגלי נשים, מעגלי נשים במודיעין, העצמה נשית בירושלים, העצמה נשית במודיעין, טיפול בדיכאון במודיעין, טיפול בהיפראקטיביות במודיעין