ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | לימור שאו שורש - טיפולי הידרותרפיה במים לנשים בדרום

לימור שאו שורש - טיפולי הידרותרפיה במים לנשים בדרום

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
לימור שאו שורש  - טיפולי הידרותרפיה במים לנשים בדרום

לימור שאו שורש  - טיפולים במים - הידרותרפיה לנשים, וואטסו, שחיה בריאותית ועוד.
אני משלבת את טכניקת אלכסנדר בטיפול בבריכה מחוממת.

בנוסף, אני מלמדת שחיה בשיטת שאו - שיטת "שאו" משלבת את "טכניקת אלכסנדר במים"- דרך יעילה, מהנה ובריאה בכל הסגנונות, לגילאי 5+ (גם למבוגרים). השיעורים בהנחיית לימור שורש- בעלת ניסיון של 30 שנה בטיפול ובלימוד השיטה.

שיטת שאו מלמדת כיצד להגיע להרמוניה במערכת היחסים העדינה בין ראש-צוואר-עמוד שידרה וכיצד למצוא את האיזון הנכון בין מאמץ להרפיה. מפתחי השיטה, לימור שורש וסטיב שאו, אשר עבדו במהלך תקופת היותם סטודנטים לטכניקת אלכסנדר, כמצילים בבריכת שחיה, גילו שרוב האנשים שוחים באופן לא בריא ובחלק מהמקרים אף מזיקים יותר מאשר מועילים לחוליות הצוואר והגב. רב הנזק נגרם כתוצאה מתנועה לא יעילה של הראש מחוץ למים למטרת נשימה, המכווצת את הגב התחתון ודוחסת את החוליות העדינות של הצוואר.
במהלך השעות הרבות, בהן בילו בבריכת השחייה, החליטו ליישם ולתרגל את שיטת אלכסנדר במים - כך נולדה שיטת שאו.

שיטת שאו מיושמת בסגנונות חזה, חתירה, גב ופרפר. היא כוללת לימוד נשימה יעילה, גלישה ועצירה, המהווים את הבסיס ליישום השיטה בסגנונות השחייה השונים.

אני גם מטפלת ברפואה משלימה, מתמחה בטיפול במים - וואטסו, שיטת שאו ללימוד שחיה, שחיית תינוקות, התעמלות בריאותית במים, טיפול בחדר מלח ועוד.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285498

קישור לאזור האישי שלי

קישור לאתר שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

לימור שאו שורש, לימור שאו שורש כתובת, לימור שאו שורש טלפון, לימור שורש, לימור שורש כתובת, לימור שורש טלפון, פיזיותרפיה בדרום, וואטסו בדרום, פיזיותרפיה במים בדרום, טכניקת אלכסנדר בדרום, שיטת שאו, שיטת שאו בדרום, טיפול בחדר מלח, טיפול בחדר מלח בדרום, שחיית תינוקות, שחיית תינוקות בדרום, טיפולי הידרותרפיה, טיפולי הידרותרפיה בדרום, הידרותרפיה בדרום, הידרותרפיה לנשים בדרום