ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | ברברה רז - אורגונייט תכשיטי מרפא

ברברה רז - אורגונייט תכשיטי מרפא

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
ברברה רז - אורגונייט תכשיטי מרפא

שמחים להכיר לכם את ברברה רז – אורגונייט- תכשיטי מרפא. מטפלת הוליסטית, מטפלת ומורה בשיטת אקסס בארס.
ברברה רז בעלת ניסיון של שנים רבות, מציעה ללקוחותיה טיפול, הדרכה, יעוץ ותכשיטי מרפא.
ברברה רז היא תכשיטנית ומטפלת הוליסטית המשלבת בין במדע של ד"ר רייך לבין הידע הרחב שלי ברפואת הגוף והנפש.

תכשיטי B-Orgon מיוצרים בעבודת יד, ייחודיים ומלווים בברכה אישית. הם מיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת שהומצאה על ידי המדען ד"ר וילהלם רייך, הבנויה משילוב של רסיסי מתכות וקריסטלים עטופים בחומר אורגני.

אנרגית האורגון – משמעה אנרגית חיים והשפעתה ככוח ריפוי עצומה ומוכחת. עדויות רבות מתארות כיצד השימוש בתכשיטי B-Orgon המשלבים את הטכנולוגיה במעטפת של תכשיט ייחודי ואסתטי, סייעו להם להיפטר כליל מבעיות שינה, אלרגיה, כאבים שונים כמו גם בעיות רגשיות ואווירה נעימה בסביבה. היא תמיד שואפת לאיזון. כאשר הכלי/תכשיט נמצא בשדה אנרגטי שאינו מאוזן, בכוחו לייצר טרנספורמציה של האנרגיה ולהתמירה לאנרגיית החיים, מצב אשר פותח חסימות ומביא לריפוי גוף-נפש, עוזר להעלות תדר, להגביר חיוניות ואנרגטיות, מצב רוח ויכולת אינטואיטיבית.
כוחם של תכשיטי B-Orgon מאפשרים להחזיר את האיזון האנרגטי שלכם וליהנות מהאנרגיה החיובית שהאורגונייט מקרין לסביבה. כשאנו עונדים את התכשיטים על גופנו, אנו עטופים בבועה אנרגטית שמגנה עלינו כל הזמן ומאזנת את השדה האלקטרומגנטי שלנו ועם זאת מאפשרת לגוף ולרפא את עצמו.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285905

קישור לאזור האישי שלי

קישור לאתר שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בבעיות רגשיות, ברברה רז, אורגונייט תכשיטי מרפא, תכשיטי מרפא, ברברה רז טלפון, ברברה רז כתובת, ברברה רז אורגונייט, רכישת תכשיטי מרפא, תכשיטי מרפא במרכז, אקסס בארס בגבעתיים, טיפול הוליסטי בגבעתיים, מטפלת הוליסטית בגבעתיים, טיפול טבעי באלרגיות, טיפול טבעי בבעיות שינה, טיפול בבעיות רגשיות במרכז, טיפול בבעיות רגשיות בגבעתיים