ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | יואל כהן - טיפול בכאבים, חרדות ופחדים בתל אביב

יואל כהן - טיפול בכאבים, חרדות ופחדים בתל אביב

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

יואל כהן -  מטפל בכאבים, חרדות ופחדים, טיפול מיוחד לנשים בהריון ועוד.

אני מטפל העוסק בטיפולי מגע ורפלקסולוגיה מזה כעשר שנים. כיום אני מטפל בקליניקה פרטית בביתי בתל אביב, באווירה נעימה המשרה תחושה של רוגע ובטחון.

אני מטפל במגוון נושאים ובעיות כמו כאבי ראש, כאבי גב, כאבי מפרקים, כאבים עקב פריצת דיסק, בעיות במערכת העיכול, שפעת, צינון, דלקות שונות, אלרגיות מסוגים שונים, חולשה מתמשכת.
תמיכה וסיוע בתהליך כניסה להריון, תמיכה בהפריה חוץ גופית IVF, בעיקר על ידי הורדת מתחים וחרדות ועידוד המערכת לקליטת הביצית ועוד.

אם אתם מרגישים שחוקים, אם משהו כואב לכם, אם אתם מרגישים בעייפות מתמשכת - אשמח לעזור לכם! באמצעות אבחון מדויק להפליא של מצבכם הפיזי והרגשי בכפות הרגליים אני אגלה גם את מה שלא ידעתם ואטפל בכם מכל הלב, עד שתחזרו למסלול.

אני עוסק ברפלקסולוגיה ובטיפולי מגע, בעל וותק וניסיון טיפולי משנת 2005.
במהלך השנים הרחבתי והעמקתי בתחום הרפואה המשלימה, רכשתי כלים טיפוליים מתוך הרצון לתת מענה רחב למכלול של בעיות ולקשר הבלתי נפרד בין גוף ונפש.

צרו עימי קשר טלפוני לקבלת יעוץ אישי.

טלפון:
072-2285485

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול בחרדות בתל אביב, רפלקסולוגיה בתל אביב, טיפול בכאבי ראש בתל אביב, טיפול בכאבי גב בתל אביב, יואל כהן, יואל כהן טלפון, יואל כהן כתובת, רפלקסולוג בתל אביב, טיפול בפחדים בתל אביב, טיפול טבעי לנשים בהריון בתל אביב, טיפול טבעי לנשים בהריון, טיפולי מגע בתל אביב, טיפול בפריצת דיסק בתל אביב, טיפולי תמיכה בIVF, טיפול טבעי לתמיכה בהריון, טיפול טבעי לתמיכה בהריון בתל אביב