ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | ברכה מזור - מטפלת המתמחה בטיפולי פוריות לנשים

ברכה מזור - מטפלת המתמחה בטיפולי פוריות לנשים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

ברכה מזור - מתמחה בריפוי ובטיפול בבעיות פוריות לנשים ולגברים. מזה שנים רבות אני מנהלת את מכון "ברכה מזור רפואה אלטרנטיבית" - קליניקות בתל אביב ובירושלים.

אני מטפלת ברפואה משלימה בעזרת רפלקסולוגיה, שיאצו, כוסות רוח, עיסוי לתינוקות, עיסויים וטיפולי מגע, מסאג' תימני לבחירת מין הילוד ועוד.

כאחת שהייתה בצד השני של הטיפול, אני מבינה את רגשות המטופלות ואת כל החששות והלחצים ולכן יודעת להתמודד עם כל מצב בהצלחה מרובה.
אני רואה את עבודתי כ"שליחות". אין ספור מטופלות הגיעו אליי אחרי ייאוש מטיפולי הפוריות המקובלים, ואחרי מספר טיפולים יצאו עם חיוך על הפנים ובשורות משמחות בפיהן.

אני מאמינה שאני ממשיכת דרכה של אימי, רינה צדוק, מטפלת מוכרת שבמשך 70 שנה היא טיפלה בהצלחה במאות נשים עם בעיות פוריות.

אני מטפלת במגוון בעיות ונושאים כמו טיפולי פוריות לנשים- פתרון להידבקויות וסתימה בחצוצרות ובעיות מיומה, גושים ברחם וציסטות, מתן פתרון להגברת הביוץ והסדרת הפרופיל ההורמונאלי.
לגברים- טיפולי חיזוק ופתרון לבעיות ספירת זרע ודלקות בזרע.

בנוסף לטיפולי הפוריות, אני גם מטפלת בנושאים נוספים: עיסויים לתינוקות, כאבי ראש, מיגרנה, כאבי גב, שרירים תפוסים, לחץ, מתח, בעיות גיל המעבר, איזון הורמונאלי, גלי חום, חרדות, דיכאון וכד'.

בעלת ניסיון מעל ל- 37 שנים.
 
צרו עימי קשר עכשיו לקבלת יעוץ ראשוני / פגישת היכרות ללא התחייבות!


טלפון:
072-2285643

קישור לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

רפואה משלימה בתל אביב, שיאצו בתל אביב, ברכה מזור טלפון, ברכה מזור כתובת, ברכה מזור, טיפול בכוסות רוח בתל אביב, טיפול בבעיות פוריות לגברים בתל אביב, טיפול בבעיות פוריות לנשים בתל אביב, טיפול ברפלקסולוגיה בתל אביב, עיסוי לתינוקות בתל אביב, עיסויים בתל אביב, טיפול במגוון בעיות לנשים בתל אביב