ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | יוסף בוטו - טיפול לנשים - טנטרה הילינג

יוסף בוטו - טיפול לנשים - טנטרה הילינג

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

טנטרה הילינג לנשים עוזרת במקרים של משבר עם בן הזוג\חבר על רקע מיני, חוסר סיפוק מיני, מתח מיני, חשד, קנאה, היסוס לגבי הקשר הזוגי ועוד.

יוסף בוטו - טיפול לנשים - טנטרה הילינג

שמחים להכיר לכם את יוסף בוטו, מטפל בעל ניסיון מעל ל- 15 שנים. יוסף בוטו מטפל בטנטרה הילינג לנשים.

יוסף בוטו מסביר שטנטרה הילינג לנשים עוזרת במקרים של משבר עם בן הזוג\חבר על רקע מיני, חוסר סיפוק מיני, מתח מיני, חשד, קנאה, היסוס לגבי הקשר הזוגי,
הפלה, עבר של התעללות מינית, אכזבה מיחסי מין...
הדברים הנ"ל יכולים לגרום לבעיה אנרגטית ולחסימה של צ'קרת המין- אנרגית החיים- כאשר יש חסימה במרכז במין זה משפיע על הגוף והנפש: גורם לירידה ניכרת בתשוקה ובהנאה, כאב גב תחתון, כאב ראש, עצבנות, עייפות, דלקות חוזרות באזור המין ודרכי השתן, ירידה באהבה עצמית וירידה ביצירתיות! כלומר אין מימוש לפוטנציאל האמתי.

טנטרה הילינג כוללת את שיטת Orgasmic meditation-OM - מדיטציה דרך האורגזמה ועיסוי טנטרי. OM
כוללת עיסוי עדין לדגדגן של המטופלת וגורם לה להיות במצב הנאה גבוהה ותחושה נעימה בכל הגוף וזה נמשך מספר דקות ארוכות (לפחות רבע שעה), ואת השיטה הזאת אפשר ללמד את בן הזוג שיבצע לבת הזוג שלו, דבר שיחזק את הקשר ביניהם, וזה בלי לקיים יחסי מין.

האפקט של ה OM יכול להימשך שעות ארוכות עד ימים וזה עוזר בפתיחת צ'קרת המין ובהגברת האהבה העצמית והגברת היצירתיות.
בנוסף לכך, יש בטנטרה הילינג טיפול של עיסוי טנטרי- אצל נשים קוראים לעיסוי הטנטרי עיסוי יוני. 
זהו עיסוי לדגדגן יחד עם נקודות מסוימות (איזור G) בתוך הנרתיק באזור הזה רמת העצבוב מאד גבוהה (שבזמן חדירה איבר מין לא מגיע לנקודות האלה).
מטרת הטיפול בעיסוי יוני Yoni Massage להעיר ולשחרר את מרכז המין ולהגביר את התשוקה המינית והחיוניות האנרגטית ולשחרר את אנרגית החיים.
יש גם עבודה על התת מודע כדי להגביר את האהבה והאמונה העצמית.
להרבה נשים החיים השתנו ב- 180 מעלות בעקבות טנטרה הילינג, שהגבירה את האהבה העצמית וגם שיפרה את הזוגיות שלהם באופן משמעותי.

קליניקות:
* רמת גן.
* פתח תקווה.
* נצרת.
* מעלות-כפר ורדים.

לשאלות נוספות, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, צרו עימי קשר טלפוני.

טלפון:
072-2285843

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

יוסף בוטו, יוסף בוטו כתובת, יוסף בוטו טלפון, יוסף בוטו המלצות, יוסף בוטו טיפול לנשים בפתח תקווה, יוסף בוטו טיפול לנשים ברמת גן, יוסף בוטו טיפול לנשים בנצרת, יוסף בוטו טיפול לנשים בכפר ורדים, יוסף בוטו טנטרה הילינג במרכז, יוסף בוטו טנטרה הילינג בצפון, טיפול בחוסר סיפוק מיני במרכז, טיפול בחוסר סיפוק מיני בצפון, טיפול במתח מיני בצפון, טיפול במתח מיני במרכז, טיפול בקנאה במרכז, טיפול בקנאה בצפון, טיפול בדלקות חוזרות בדרכי השתן במרכז, טיפול בדלקות חוזרות בדרכי השתן בצפון, טיפול בירידה באהבה בצפון, טיפול בירידה באהבה במרכז