ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | איילה אבוטבול - טיפול לנשים בכאבי גב ופריצת דיסק ביהוד

איילה אבוטבול - טיפול לנשים בכאבי גב ופריצת דיסק ביהוד

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
איילה אבוטבול - טיפול לנשים בכאבי גב ופריצת דיסק ביהוד

בס"ד

שמחים להכיר לכם את איילה אבוטבול - מטפלת בנשים בבעיות כמו כאבי גב, פריצת דיסק, כאבי שרירים וכד'.

איילה היא רפלקסולוגית בכירה, מטפלת בעיסוי רפואי, אבנים חמות, כוסות רוח, הקזת דם, הילינג, סוג'וק, נרות הופי. מטפלת בנשים ובילדים עד גיל 10 בלבד. בעלת ניסיון של מעל ל- 15 שנים.

מטפלת בנשים ובילדים במגוון בעיות ונושאים כמו כאבי גב, כאבי ראש, דלקות אוזניים, דלקות בגוף, כאבי ברכיים, כאבי שרירים, בעיות מעיים, עצירויות, מתח נפשי, לחץ נפשי, חרדות, פחדים, בעיות הורמונאליות, מיגרנות, אלרגיה, חיזוק המערכת החיסונית, חוסר איזון אנרגטי וכד'.
כל בעיה מקבלת אצלי את הטיפול הנכון והמתאים ביותר לך!

מהי הרפלקסולוגיה - הרפלקסולוגיה היא שיטה לאבחון ולטיפול, מענף הרפואה המשלימה, המתבצעת דרך כפות הרגליים. הרפלקסולוגיה ממריצה את מחזור הדם ומעוררת את השרירים, אך בעיקר פועלת על מערכת העצבים של הגוף. כפות הרגליים משמשות כמקרא לגוף, והסימנים המעידים על מצבו ועל בעיותיו משתקפים בהן.
הרפלקסולוגיה משמשת ככלי אבחון מעמיק ויעיל לבעיות פיזיות ורגשיות בחיינו, וככלי טיפולי אשר באמצעותו ניתן לאזן ולרפא הן את הגוף והן את הנפש.

מהו סוג'וק - סו-ג'וק היא שיטת טיפול קוריאנית, היא יעילה ועוצמתית במיוחד, משלבת דיקור, טיפול במגנטים, טרמותרפיה, טיפול באמצעות זרעים, צבעים ועוד.

לאיילה יש ניסיון רב והמון אהבה למקצוע ולבני אדם.
אשמח לספר לך את כל שאר הפרטים ולהתאים את הטיפול הנכון ביותר עבורך, אז פשוט תרגישי בנוח ותיצרי עימי קשר.

טלפון:
072-2285570

קישור לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

איילה אבוטבול, איילה אבוטבול טלפון, איילה אבוטבול כתובת, איילה אבוטבול המלצות, איילה אבוטבול מטפלת בנשים ביהוד, טיפול לנשים בכאבי גב ביהוד, טיפול בפריצות דיסק ביהוד, רפלקסולוגיה ביהוד, איילה אבוטבול רפלקסולוגית ביהוד, עיסוי רפואי ביהוד, טיפול בכאבי שרירים ביהוד, טיפול בבעיות במעיים ביהוד, טיפול בנשים וילדים בהיוד, עיסוי באבנים חמות ביהוד, טיפול בלחץ נפשי ביהוד, טיפול בחרדות ביהוד