ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | שולמית פלס - טיפול באכילה רגשית - העצמה לנשים בבאר שבע

שולמית פלס - טיפול באכילה רגשית - העצמה לנשים בבאר שבע

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
שולמית פלס - טיפול באכילה רגשית - העצמה לנשים בבאר שבע

שמחים להכיר לכם את שולמית פלס - אימון אישי וטיפולי אקסס בארס, מטפלת באכילה רגשית והעצמה לנשים.

יום ועוד יום עוברים, אין לך שליטה על הזמן, את מסתכלת על עצמך ולא ממש מרוצה ממה שאת ומי שאת.
כמה חלומות יש לך? אולי כמה ואולי רק אחד....חלום אחד שיעשה אותך מאושרת ויוציא אותך מהמצב בו את נמצאת, מהשגרה הלא-פשוטה. ומה צריך? להיות הגרסה הכי טובה של עצמך. לעשות רק צעד אחד קטן שישנה עולם שלם, שיכניס אושר לחיים ויצבע את התמונה בצבעים אחרים ,שייתן משמעות, תקווה ושמחה לחייך..... וכמה שאת רוצה את זה, כמה שאת מקווה שזה יקרה.... אבל המציאות, היום-יום, השגרה השוחקת, המטלות, החובות וההתחייבויות - כל אלה מייצרים חומות ומונעים את הגשמת החלומות שלך ושולחים את הרעיון והחלום לאחסון באחת המגירות במוח בתקווה ש....יום אחד זה יקרה. הימים עוברים ו....כלום לא קורה.
גם אני הייתי פעם במקום הזה, שאפתי להיות מושלמת, לשלוט בכל מה שקורה מסביב, לרצות את כולם ועד שזה לא הגיע למצב של כאוס, לא היה לי אומץ לקחת את ההחלטה, להפסיק את הסבל ולעשות את השינוי. התפנית והשינוי בחיי קרו כשהבנתי שאני משלמת מחיר גבוה על הריצוי. כשהבנתי שאפשר לחיות אחרת, שם בדיוק קרה המהפך  וזה מה שהביא לשינוי המשמעותי ששינה את חיי מהקצה אל הקצה. 
אז לא להתייאש. השינויים הכי גדולים, ההחלטות הכי חשובות קורות דווקא כשמגיעים לקצה גבול היכולת. יש נקודת אל-חזור אליה מגיעים ומכאן מחליטים ש: די!! עד כאן!! וכאן מתחילים לחשב מסלול מחדש כמו ה .waze. הבשורה הטובה היא שיש תקווה, שאפשר לעשות שינוי גדול, ומרגע שיש החלטה לזוז, משנים את המסלול, הכיוון משתנה וכל התמונה מתחילה להשתנות, פתאום החיים מקבלים תפנית מטורפת שאם היו מספרים לי שכך יהיה, הייתי פשוט צוחקת ולא מאמינה.
כן, הכל אפשרי. גם לי זה קרה. עברתי תהליך פורץ דרך ששינה לי את החיים. וכן,  גם לך זה אפשרי. זה תהליך מדהים ויוצא דופן שאחריו החיים נראים אחרת. והתוצאות? הערך העצמי עולה והסביבה מתחילה לשים לב לשינוי שחל בך. פתאום ישאלו אותך: "מה עשית? את קורנת. את נראית אחרת. עברת ניתוח פלסטי בפנים?" תזכרי מאיפה את מתחילה, כי אחרי הדרך שתעברי את הולכת להיות הגרסה הכי טובה של עצמך! במיוחד בשביל זה כתבתי לך מדריך מיוחד שילמד אותך מהן 3 הטעויות שנשים עושות כדי להיות מושלמות. בעזרת המדריך כבר תוכלי למצוא את הדרך איך אפשר לשנות את החיים שלך ותקבלי כלים פרקטיים שתוכלי ליישם כבר מחר בבוקר.
 
לקבלת המדריך, לשאלות נוספות, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, צרו עימי קשר טלפוני.

 

טלפון:
072-2285624

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

אקסס בארס, דמיון מודרך בבאר שבע, שולמית פלס, העצמה נשית בבאר שבע, אימון אישי בבאר שבע, שיטת סילבה, שיטת סילבה בבאר שבע, טיפול לדימוי עצמי בבאר שבע, העצמה לנשים בבאר שבע, אכילה רגשית בבאר שבע, טיפול באכילה רגשית בבאר שבע, טיפולי אקסס בארס בבאר שבע, שולמית פלס מאמנת אישית בבאר שבע, שולמית פלס מטפלת באקסס בארס בבאר שבע, שולמית פלס מטפלת באכילה רגשית בבאר שבע