ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | שולמית פלס - סטיילינג וביטחון עצמי - העצמה לנשים בבאר שבע ובערד

שולמית פלס - סטיילינג וביטחון עצמי - העצמה לנשים בבאר שבע ובערד

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
שולמית פלס - סטיילינג וביטחון עצמי - העצמה לנשים בבאר שבע ובערד

שמחים להכיר לכם את שולמית פלס - אימון אישי וטיפולי אקסס בארס, מטפלת באכילה רגשית והעצמה לנשים.

על סטיילינג וביטחון עצמי - "אין לי מה ללבוש", "הארון שלי מפוצץ ואני לא מוצאת שום דבר שעולה עליי/ שנראה עליי טוב".
אלה הם רק חלק קטן ממשפטים שאני שומעת כסטייליסטית אישית. וכן, אני יודעת כמה זמן את עומדת מול הארון כדי לבחור בגדים לעבודה או לאירוע. ואני גם יודעת מה קורה כשאת מנסה לבחור את הבגדים: מוציאה כמעט את כל הבגדים מהארון, "מושיבה" ערימת בגדים על המיטה. ואז.....מה קורה?
"זה כבר לא מתאים לי",
"זה קטן עליי",
"זה לא יושב עליי טוב",
 "זה נראה עליי זוועה כי עליתי במשקל",
 "זה עושה לי רגליים קצרות"
 ו"זה מוציא לי את הבטן".

"זה עושה לי ישבן גדול" – ירד מהפרק הודות לקרדישיאנס ועל כך אני מודה להן מאוד.
ואז ייאוש!! והמחשבות על ההיא "המעצבנת" מהעבודה שלך שיש לה גוף פצצה, שכל מה שהיא לובשת נראה כאילו תפור עליה ורק את עם הגוף המעצבן הזה.... וכלום לא יפה עלייך.... אז היום תלבשי שוב את הטייטס השחור עם החולצה הגדולה שמסתירה הכל וזהו!! ותצאי לעבודה עם הרגשה של תסכול. ומחר יהיה כמו היום וגם מחרתיים. והבגדים ימשיכו לשבת בארון ולחכות שיום אחד מישהו יבוא לעשות איתם משהו.....

מוכר לך, נכון? איך אני יודעת?
לא, אני לא קוראת מחשבות. אני מאמנת אישית ומטפלת רב-תחומית  שמלווה אנשים במסע להעצמה וריפוי.
ואת כל מה שסיפרתי לך קודם אני יודעת מניסיון רב – מאות שעות אימון שצברתי בעבודתי עם נשים רבות בקבוצות שהנחיתי ובאימונים אישיים. הסטיילינג  שמשמש כחלק אינטגראלי מתכנית האימון שלי. השימוש בו יצר שינויים מרחיקי לכת וחיזק את הביטחון העצמי והעלה דימוי עצמי ושינה את חייהן של נשים רבות כל כך שלמדו לאהוב את עצמן ולהתלבש מחמיא.
אני משתמשת בסטיילינג האישי  ככלי לבניית ביטחון עצמי ויצירת דימוי עצמי גבוה.
לבגדים שאנחנו לובשות יש תפקיד חשוב מנטאלית ורגשית. כי כשאת מתלבשת מחמיא, מצב הרוח שלך מצוין, כשנוח לך בבגדים שאת לובשת - את מרגישה טוב עם עצמך, את גם משדרת את זה החוצה.

כשאת מקבלת מחמאות מהסביבה – מה את מרגישה?
הסטיילינג הוא עולם מרתק שמכיל בתוכו ידע עצום לגבינו, לגבי ההחלטות שלנו, לגבי המראה שלנו.
לצבעים יש השפעה על הדימוי ועל ההצגה העצמית שלך, יש להם השפעה על מצב הרוח. כל צבע משדר משהו אחר, להתאמת הצבעים, הגזרות, סוגי הבגד יש השפעה על הניראות שלנו.
סטיילינג הוא גם "אמנות הטשטוש".  לכל אחת מאיתנו יש משהו שהיא פחות אוהבת בגוף שלה ושהיא הייתה שמחה להחליף אותו אם היה אפשר. אבל, לא הכל אפשר להחליף. אז אפשר לשפר.
הסטיילינג מלמד איך להבליט את הדברים היפים שבך (בלי לעשות דיאטות ולרדת במשקל), איך להתלבש יפה בהתאם למבנה הגוף בכל מידה ובכל גיל. יש "טריקי סטיילינג" ליצירת מראה גבוה (בלי לנעול עקבים 20 ס"מ), ליצירת מראה מעניין ומושך את העין, ללבוש נוח ומחמיא ולהרגיש הכי יפה בעולם.
ולסיכום, קוקו שאנל קוקו שאנל שהייתה מעצבת אופנה צרפתיה שעיצבה בגדים אלגנטיים ונוחים לנשים אמרה: "את יכולה להיות מהממת בגיל שלושים, כובשת לבבות בגיל ארבעים ואישה שלא ניתן לעמוד בפניה למשך כל חייך."

ואני אומרת ש…..סטיילינג = לגלות את היופי שבך.

לשאלות נוספות, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, צרו עימי קשר טלפוני.


טלפון:
072-2285624

 קישור  לאזור האישי שלי

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול רגשי בבאר שבע, שולמית פלס, העצמה נשית בערד, העצמה נשית בבאר שבע, אימון אישי בערד, אימון אישי בבאר שבע, טיפולי אקסס בארס בבאר שבע, שולמית פלס טלפון, שולמית פלס כתובת, שולמית פלס המלצות, טיפול רגשי בערד, טיפולי העצמה לנשים בערד, טיפולי העצמה לנשים בבאר שבע, טיפולי אקסס בארס בערד, טיפול בביטחון עצמי בערד, טיפול בביטחון עצמי בבאר שבע, יעוץ סטיילינג בערד, יעוץ סטיילינג בבאר שבע