ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | מלי דוד - רפלקסולוגיה ורפואת תדרים בראשון לציון

מלי דוד - רפלקסולוגיה ורפואת תדרים בראשון לציון

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לקבלת יעוץ אישי ממלי דוד התקשרו לטלפון: 072-2285872 מלי דוד - מטפלת ברפואה משלימה המתמחה ברפלקסולוגיה ובתמציות לייף אנרג'י - רפואת תדרים לטיפול גוף נפש.

מלי דוד - רפלקסולוגיה ורפואת תדרים בראשון לציון

שמחים להכיר לכם את מלי דוד - מטפלת מנוסה וותיקה ברפואה משלימה המתמחה ברפלקסולוגיה ובתמציות לייף אנרג'י - רפואת תדרים לטיפול גוף נפש.

מלי דוד מטפלת בבעיות כמו לחץ, סטרס, חרדות, דיכאון, חיזוק המערכת החיסונית, בעיות במערכת העיכול, כאבי ראש, איזון הורמונאלי, גיל המעבר וכד'.

רפלקסולוגיה היא שיטה לאבחון וטיפול בבעיות פיסיות, אנרגטיות ורגשיות-מנטאליות.
רפלקסולוגיה היא אחת משיטות הטיפול והאבחון הטבעיות העתיקות ביותר המטפלת במכלול הגוף, הנפש והרוח באמצעות עיסוי כפות הרגליים והידיים. לפי תורה זו מייצגת כף הרגל את האדם ומהווה בעצם מפה ובה משקפים האזורים השונים את מצבו הנפשי והגופני של המטופל.
טיפול ברפלקסולוגיה מחזיר לך את האיזון לגוף, מחזיר את תחושת השקט למוח, מחזיר את תחושת השקט והרגיעה לגוף!! שעה של לחזור להרגיש פנימה, מעבר לכל החיצוניות שמשתלטת עלינו מכל עבר!! הרפלקסולוגיה ידועה ככלי הרגעה חזק ביותר.

איך אפשר להתמודד עם חרדות? דיכאון? קשיים נפשיים, ורגשיים, יש לי פתרון עבורך, שיאפשר לך להתמודד.... טיפול רפלקסולוגי בשילוב תמציות לייף אנרג'י, יעזרו לטפל בקשיים שלך בדרך טבעית ונעימה: ומקסימום תוצאות.
משלבת בטיפולים לפי הצורך תטא הילינג.

למדתי במכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית‏ ובמכללת אתגר באר שבע‏.

ניסיון מעל ל- 8 שנים.


אני מזמינה אתכם להתקשר אליי לטלפון המופיע כאן. 

הקליניקה שלי היא בראשון לציון.

טלפון:  
072-2285872

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

עדיין אין תגיות נושא למאמר זה