ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | יוסי גולד - טיפול רגשי בירושלים

יוסי גולד - טיפול רגשי בירושלים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

יוסי גולד- מטפל ומורה הוליסטי בשיטת 'מוח אחד'- קינסיולוגיה משנת 2000. מעניק טיפול רגשי בירושלים או באמצעות שיחת וידאו או דרך הטלפון. מטפל בחרדות, חיזוק הזוגיות, חיזוק הילדים, חיזוק הבריאות והמערכת החיסונית.

יוסי גולד - טיפול רגשי בירושלים

שמחים להכיר לכם את יוסי גולד - מטפל בטיפול רגשי ומורה למוח אחד ולקינסיולוגיה בירושלים.
מטפל ומורה לשיטת 'מוח אחד' משנת 2000.
אני מורה מוסמך מטעם מרכז מוח אחד בארה"ב באמצעות נציגתם בארץ- לילך שושני. אני אחד מקבוצה קטנה של מורים שהיא הוותיקה והמנוסה מבין מורי מוח אחד.

מעביר קורסים בתחום - קורס מוח אחד, קורס קינסיולוגיה, קורס רפואה משלימה.
הקורסים שישנו לכם את החיים מבחינה רגשית ויקדמו את הבנתכם לסביבה ולעצמכם.

מה זה מוח אחד?
מוח אחד היא שיטה הוליסטית שנועדה להביא את האדם לחיים טובים ושלמים. השיטה רואה את האדם כמכלול של גוף, נפש, רוח ומביאה להאחדה של כל מכלול האדם. מטרת השיטה היא להביא את האדם לחיות חיים של בחירה ולא חיים של דפוסי התנהגות. חיים של מימוש עצמי ומימוש היכולות ולא חיים של מתח וכעסים.
במוח אחד דרך מנגנון משוב מהגוף-בדיקת שריר, נגיע למקומות החסומים, למקומות בהם אירועים מהעבר חסמו אותנו ולא מאפשרים לנו היום לבחור. בעזרת שחרור חסימות אילו נוכל להביא את האדם היום לפעול מבחירה נקייה ולא על סמך מערכת ההישרדות שמעלה דפוסי התנהגות שממש לא רצויים לנו, ולסביבה שלנו, כגון: מתח, אלימות, כעסים, עצבנות וכו'
במוח אחד מטפלים בבעיות בריאות, בעיות למידה, הכנת הילד לבית הספר, הצלחה במבחנים, בעיות זוגיות ועזרה בהחלטות בנושא, פוריות והריון, אלרגיות, פחדים וחרדות, בעיות רגשיות מציאת מקצוע ומימוש בעבודה ובחיים ועוד.
במוח אחד אנו מלווים את המשפחה בהכנת מצע גידול טוב לילד מרגע יצירתו על מנת להעניק לו ולמשפחתו חיים טובים. בבואות ההורים שמשתקפת בילד ישפיעו על גדילתו, הצורך של הילד בריצוי ההורים במקום למצות את חייו לפי האני הפנימי השלם שלו. דרך שחרור מתח נוכל לגדל ילד בבחירה וברוגע.
בתהליך העבודה במוח אחד נשחרר חסימות שנוצרו בתהליך הגדילה של הילד, גם אם הוא מבוגר כיום. המטרה בשחרור חסימות אלו לחיות היום חיים של בחירה, חיים של העצמה אישית, חיים טובים וממצים.
במוח אחד נעזרים בתיקונים שונים כגון: צ'קרות ומרדיאנים, נקודות דיקור, תרגילי איזון ונשימה מאוזנת, פרחי באך, תווי פנים, תמציות נוספות שנותנות לנו מידע על המצב- דמיון מודרך, וכו'. תהליך בדיקת השריר יביא אותנו לתיקון המתאים ביותר כרגע לאדם זה.
בתהליך העבודה נרד לגיל הסיבה-בעזרת בדיקת שריר. נמצא את הגיל בו קרתה הטראומה שמונעת אותנו כיום להגיע לבחירה חופשית. דרך שחרור הטראומה בעבר נוכל היום להגיב מבחירה ולא מדפוסי התנהגות.
מוח אחד מאושרת על ידי גדולי הרבנים הן מהמגזר החרדי והן מהמגזר הסרוג. מוח אחד אינו כישוף אלא תהליך עבודה מסודר ובדוק, גם אם משהו נראה מוזר זה בדוק ומסודר ופשוט עם הבנה יותר מעמיקה נוכל להבין כל דבר ודבר.
בתהליך הטיפול רואים הצלחה מרובה. תהליך הלמידה של מוח אחד מרתק ומביא תובנות עמוקות על החיים בכלל ועל החיים הפרטיים של הלומד. במהלך הלימודים ישנו תהליך עבודה עצמי והתקדמות אישית משמעותית ביותר.

על המורה יוסי גולד:
יוסי גולד הוא מטפל ומורה ותיק בשיטת מוח אחד קינסיולוגיה. מתעסק בשיטה כבר 30 שנים ומורה מאז שנת 2000.
מנחה קורסים במוח אחד, קינסיולוגיה וברפואה משלימה.
בואו בשמחה לקראת השינוי הגדול בחייכם.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון: 
072-2285909

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

0

עוד באותו נושא:

טיפול רגשי לילדים בירושלים, יוסי גולד, יוסי גולד המלצות, טיפול רגשי בירושלים, מטפלת במוח אחד בירושלים, טיפולי קינסיולוגיה בירושלים, טיפולי מוח אחד בירושלים, קורס מוח אחד בירושלים, קורס קינסיולוגיה בירושלים, לימוד מוח אחד בירושלים, לימודי קינסיולוגיה בירושלים