ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | דר' ND יעל גורסטן - נטורופתית בירושלים

דר' ND יעל גורסטן - נטורופתית בירושלים

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
דר' ND יעל גורסטן - נטורופתית בירושלים

דר' ND יעל גורסטן - טיפול בילד ובמשפחה.
דר' ND יעל גורסטן היא נטורופטית, הרבליסטית קלינית, תזונאית קלינית, מרצה, מאבחנת ומטפלת בליקויי למידה.
 
דר' ND יעל גורסטן מטפלת בשיטת טיפול המשלבת בין רפואה משלימה וטיפול בהפרעות למידה.
היא מתמחה באבחון וטיפול בבעיות קשב וריכוז, תרגילי מוח BRAIN-GIM פיתוח כישורי למידה וביטחון עצמי בעזרת תוכנות מחשב לימודיות מעניינות ועוד.
 
דר' ND יעל גורסטן מרצה ומנחת סדנאות בתחום לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז. היא בוגרת בית הספר "מירב" בשיתוף מכבי טבעי בלימודי נטורופתיה.
יעל צברה ניסיון רב, מעל 40 שנה ועשתה דרך ארוכה עם הרבה משפחות בייעוץ, תמיכה, אבחון וטיפול בבעיות למידה וכד'.
 
הטיפול בבעיות רגשיות חרדות, בעיות בזוגיות, הפגת מתחים, איזון מערכות גופניות ורגשיות נעשה בעזרת פסיכותרפיה, שחרור ביו אנרגטי- קינסיולוגיה, תמציות פרחי באך, תזונה, צמחי מרפא, רפואה קוריאנית- סו-ג'וק ועוד.
 
היא מספרת: סיימתי באוניברסיטה תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בחינוך ותואר N.D ברפואה משלימה. במשך שנים הדרכתי מורים לעבודה בתחום לקויות למידה במכללות ברחבי הארץ וגם טיפלתי בילדים ובני נוער באופן פרטני. כשהרגשתי שחסר לי נדבך נוסף בעבודה, המשכתי ללמוד גם שיטות ברפואה משלימה: קינסיולוגיה, נטורופתיה, רפואת תדרים, ארומתרפיה, NLP ועוד. כיום אני מטפלת באנשים בגישה משולבת הכוללת מספר שיטות ברפואה משלימה.
 
אחת השיטות בהן אני משתמשת בטיפולי הינה שיטת ה-NLP, באמצעות תשאול מובנה מה מציק לנו ומה הם הרווחים שלנו מצורות התנהלות מסוימות שסיגלנו לעצמנו במהלך החיים. ב'שיחה' הטיפולית, מתקיים דיאלוג מרתק עם ה'דפוס הפוגעני' ונבדקת אפשרות (בשיתוף המטופל). להרפות מעט מדפוסים ישנים לטובת חדשים וזאת על מנת להתקדם להתנהגות מיטבית יותר. התשובות מגיעות מהמטופל עצמו שמתחיל להיות במודעות גבוהה יותר ומוכן לוותר על 'משהו ישן' כדי לקבל 'משהו חדש' שחשוב לו יותר. ה'רווח החדש' הוא הרגשה טובה יותר, בטחון עצמי והערכה עצמית מחודשת. הרצון להגיע לתחושות אלה הוא חזק יותר וכך מתאפשרת התקדמות שמחוללת שינוי בחיים. הצעדים המעשיים הננקטים על ידי המטפל כדי לקדם את עצמו, מתקבלים ביחד כשאני נותנת הנחיות, טיפים והדרכה גם לאורח חיים בריא וגם לשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות...
 
בשיטת רפואה תדרים, שאני מטפלת בעזרתה, הנחת העבודה היא שהגוף שלנו בנוי משדות מגנטיים חשמליים. בקינסיולוגיה- באמצעות בדיקת שריר, ניתן לגלות פרטים רבים על האדם כמו למשל אלרגיות ורגישויות, מה מתאים לאדם, מה מקור הבעיות שמפריעות לו ובאיזה גיל הן התחילו להיווצר. אני בודקת מה קרה ומתי ברמה האנרגטית ובאיזה נקודת זמן- חוסר האיזון צץ וצמח ברובד הפיזי. תחום הנטורופתיה הוא תחום שמשלים את העבודה האבחונית ובאמצעותו ניתן לטפל ביעילות רבה במגוון בעיות גוף ונפש תוך פרק זמן קצר.
 
הטיפולים מתבצעים בירושלים.

טלפון:
072-2285841

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

ביטחון עצמי, יעל גורסטן, נטורופתית, תזונאית קלינית, ליקויי למידה