ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | אפרת בראון אנוש – טיפולי NLP ודמיון מודרך

אפרת בראון אנוש – טיפולי NLP ודמיון מודרך

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
אפרת בראון אנוש – טיפולי NLP ודמיון מודרך

אפרת בראון אנוש - מטפלת ברפואה אלטרנטיבית המתמחה ב- NLP, דמיון מודרך, טרילוטרפיה, הילינג, פסיכותרפיה, טיפול זוגי ועוד.

אני מטפלת במקרים של התמודדות עם אכילה רגשית וקושי לרדת במשקל, טראומה או פוסט טראומה, חרדות למיניהן, פוביות,אלרגיות, התקפי חרדה, דימוי עצמי נמוך, קושי במציאת זוגיות, טיפול זוגי, שינוי הרגלים מעכבים, שחרור אמונות מגבילות ועוד.

השילוב בין ה NLP- והטרילוטרפיה הוא שילוב שמניב תוצאות מהירות יותר להשגת מטרה וניקוי משקעים, הרגלים וטראומות המעכבות את המטרות והחלומות. מבחינתי, ההתאמה האישית של טיפול מיטבי (המותאם אישית לכל מטופל באשר הוא) מהווה את הנוסחה המנצחת!

האני מאמין שלי - אני עובדת עם אנשים ממקום של חמלה וללא כל שיפוטיות. יש לי יכולת לזהות את העיקר מול הטפל ולברור את המוץ מן התבן... אני מצליחה ליצור חיבור מיידי עם האנשים שמגיעים אליי, השימוש בארגז הכלים של הNLP בשילוב מודעות עליה אני עובדת בכל יום בחיי מאפשרת לי להיות ממוקדת אינטואיטיבית ויסודית בדרך הטיפול שלי... בטיפול אני נותנת את כל כולי ומקשיבה למטופל בהקשבה פנומנאלית, כמו לוח נקי שמאפשר לי גם לאבחן, לקבל מסרים ולבנות סדרת מפגשים ייחודית שיכולים לעזור למטופל להגיע למודעות ולפתרון מקור בעיותיו האישיות. אני קוראת לעבודה בקליניקה שלי 'עיסוי לנשמה' העבודה נעשית בגובה העיניים. הרבה מאוד מהמטופלים שלי מעידים שהמסע ולעיתים הטיול המשותף שלנו ביחד, שינה באופן עמוק וחיובי את חייהם.
השימוש ב"ארגז הכלים" איתו הם יוצאים מהקליניקה בסוף הטיפול, בנוסף להגשמת המטרה, מאפשר להם לשנות את דרך החיים שלהם.

הקליניקות של אפרת בראון:
* ת"א, קהילת ונציה 12
* ירושלים
* מודיעין

טלפון:
072-2285850

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

דמיון מודרך, הילינג, NLP, אפרת בראון אנוש, טרילוטרפיה