ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | קולון הידרותרפיה

קולון הידרותרפיה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

קולון הידרותרפיה למעיים היא שיטה מושלמת לחיסול עצירות ולהחזרת המעיים לתפקוד נורמאלי

קולון הידרותרפיה קולון הידרותרפיה

השימוש בריפוי במים בצורתו הבסיסית ביותר - חוקנים וטיהורי גוף לאחר המוות סיפקו לאנשים ניקוי הגוף פנימי כתוספת להיגיינה אישית חיצונית. פפירוס האברס מהמאה הארבע עשרה לפני הספירה הורה על ניקוי רעלים פנימי שכזה ללא פחות מעשרים תלונות בטן ומעיים. אבל בתקופה המורנית היה זה ג'י. אייצ' קלוג, הרופא  מבאטל קריק, מישיגן, אשר התפרסם כממציא מאכל " הקורן פלייקס" הנודע  וכן מספר טכניקות להיגיינה טובה, שהפך למקובל  את השימוש קולון הידרותרפיה למעיים. פרסום זה קרה בעזרת מאמר שפרסם בעיתון ההתאחדות הרפואית האמריקאית בשבח יעילות הנוהל להבראת תפקוד לקוי של מעי הגס.

מאמר תיאורי זה היווה תמריץ לקידום שיטת ריפוי יעילה ביותר ששגשגה מאז ומצאה גיבוי רפואי מאנשי מקצוע באירופה, אסיה, אוסטרליה, ניו זילנד וצפון אמריקה.

ביטויי הסכמה נלהבים לקולון הידרותרפיה של מעי הגס באו באופן של אישור רפואי לטיפול משלים חשוב זה המסיר פסולת מטבולית מהמעי הגס ללא שימוש בחומרים רעילים כלשהם.

ד"ר ליאונרד סמית, מנתח גסטרו - אינטסטינלי מוסמך ובעל הסמכת האיגוד הרפואי מאשר את חשיבות  קולון הידרותרפיה  מעיים. לפני ארבעים שנה, ד"ר ליאונרד סמית, מגיינסוויל פלורידה סיים את לימודיו הרפואיים ועם הזמן הוסמך כמנתח כללי ע"י בי"ס לכירורגיה אמריקאית. מאז, במשך יותר מ 25 שנה, עבד ד"ר סמית כמומחה לניתוחי בטן ומעיים.

הוא טיפל בכל הבעיות היכולות להיגרם מהמעיים כולל ניתוחים לסרטן המעי, דלקות תוספתן, טחורים ועוד בעיות רבות באיברים פנימיים.

קולון הידרותרפיה היא שיטה אידאלית להכנה לבדיקת קולונסופיה.

"אני מכיר היטב את תפקוד המעיים, ואני מאמין באמונה שלמה שקולון הידרותרפיה למעיים היא שיטה מושלמת להכנת הפציינט לבדיקת קולונסופיה. זוהי שיטה טובה יותר להכנת המעיים האנושיות לקראת ניתוח מאשר זו בה הפציינט בולע ליטרים של נוזל קדם ניתוח. ריפוי במים למעי הגס מאפשר לפציינט להימנע מתופעות לוואי של נוזל זה, תופעות של בחילות, הקאות, שלשולים, התכווצויות בטן ובעיות נוספות. מעבר לכך לחולים במחלות חמורות יש נטייה לעצירות כרונית הגורמת לטוקסמיה כללית. נוכחנו לדעת ששיטת  קולון הידרותרפיה  למעיים היא השיטה העדינה והיעילה ביותר מניעת הזדקנות, מחלות כרוניות כמו סוכרת, מחלות לב וכלי דם, כולסטרול ואפילו סרטן. אני ממליץ לחולי סרטן שישתמשו בטיפול זה לעיתים תכופות בכדי להיות בטוחים שרעלי המעיים נשמרים ברמת מינימום כל עוד הגוף מנסה להבריא.

הייתי רוצה לראות שטיפול זה יהפוך לטיפול ממוסד בעבור הרבה בעיות גסטרו - אינסטלנטיות: מעי רגיז, הליקובקטר, גסטריטיס, עצירות, שילשולים, תולעים, קוליט, מניעת סרטן מעי הגס. אם מרכזים רפואיים, בתי חולים וקליניקות היו מתקינים מחלקות קולון הידרותרפיה, היו מוצאים שמחלקות אלו יעילות מאוד.

קולון הידרותרפיה היא שיטה מושלמת לטיפול בעצירות
קולון הידרותרפיה למעיים היא שיטה מושלמת לחיסול עצירות ולהחזרת המעיים לתפקוד נורמאלי. משפרים את תזונה ומורדים כל שריד של "ג'אנק פוד". לאחר מכן מתחלים בתכנית התעמלות, שותים הרבה מים, מאזנים את פלורת המעיים, מוספים לו תוספי סיבים לאוכל. אבל החשוב מכל עבור בריאות טיפול קולון הידרותרפיה. בהתחלה טיפולים עושים פעם בשבוע - שבועיים, בחצי השנה הראשונות הטיפול היה פעם בחודש וכיום הוא עובר את הטיפול ארבעה פעמים בשנה.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

עצירות, כל מה שרצית לדעת על, קולון הידרותרפיה, כל מה שרצית לדעת על קולון הידרותרפיה, פתרון לעצירות