ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | בניית עצמות ומניעת בריחת סידן

בניית עצמות ומניעת בריחת סידן

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

יחיאל תורג'מן על דרכי הטיפול הטבעיות לבניית עצמות ולמניעת בריחת סידן מגופנו.

בניית עצמות ומניעת בריחת סידן בניית עצמות ומניעת בריחת סידן

גורמים תזונתיים
צריכת מוצרי החלב אינה יכולה למנוע את הידלדלות העצם (צריך לזכור שהפרה נותנת חלב בשפע, אבל לא שותה חלב ולא אוכלת גבינות. הפרה מקבלת את כל אבות המזון שלה מאכילת עשבים בלבד) לחלב יש מספר גורמים העלולים לפגוע בגוף כמו: חוסר באנזימים לעיכול החלב הקיים אצל רוב המבוגרים. עודף  בוויטמיןD המצוי במוצרי חלב המועשרים בו, דבר הגורם לספיגה מוקטנת של מגנזיום החשוב לפעילות תקינה של בלוטת התריס וכן בגלל כמות הזרחן, האנטיביוטיקה והורמוני הגדילה הנמצאים במוצרי החלב בעיקר בגבינות השמנות הגורמים לבריחת סידן ולפגיעה בכבד. גם תזונה לקויה, הגזמה בשתיית קפה ותה, אלכוהול, עישון, וכן מספיגת מזון לקויה בגלל יצור לקוי או דילול חומצת מימן כלורית בקיבה חוסר או הפרעה לפעילות תקינה של אנזימי עיכול ובעיות נוספות במערכת העיכול. ממחסור  בויטמינים D, C , B 6  חומצה פולית וויטמין K .ו  B 12

תוספת סידן בלבד לא יכולה למנוע את הידלדלות העצם. זוהי מחלה מורכבת הכוללת -  גורמים הורמונליים כמו עודף יצור קורטיזול על ידי בלוטות יותרת הכיליה בגלל הפרעה בבלוטת יותרת המוח. או ע''י שימוש פנימי או חיצוני בקורטיזון נגד מחלות כמו: אסטמא, אלרגיות, אקזמות, דלקות במערכת העיכול, דלקות פרקים. או משימוש בכדורים למניעת הריון. ההפרעה בתפקוד בלוטת התריס אחראית בין היתר גם לאיבוד סידן מהעצמות ולחילוף החומרים בגוף.

תזונה עתירת חלבונים מכל הסוגים, נתרן, שומנים, דגנים מקולפים, סוכר לבן צבעי מאכל וטעם, חומרי שימור, חומרי הדברה  וזרחן גורמים לאיבוד סידן בכליות, נטילה כרונית של הפרין לדילול הדם, חוסר תנועה מוחלט, חמצת מטבולית.

הידלדלות העצם נגרמת מאיבוד המינרלים המרכיבים את העצם, ביניהם נמצא גם הסידן וגם מאיבוד המרכיבים הלא מינרלים, ביניהם נמצאים גם החלבונים. לעומת זאת  רככת העצם נגרמת ממחסור בסידן בלבד.

הטיפול הטבעי כולל התאמת תזונה מאוזנת וספציפית המתעכלת ונספגת בקלות המספקת את כל אבות המזון החיוניים, פורמולה מצמחי מרפא טבעיים המנטרלת את עודף החומציות בדם, מנקה את ההסתיידויות בכל הגוף, מונעת את הפגיעה בסחוסים ובעצמות ופורמולה מצמחי מרפא לשיקום תפקוד הכבד שבין תפקידיו הרבים, הוא אחראי על פעילות תקינה של בלוטת התריס, בנייה ופירוק של כל ההורמונים בגוף לאחר שסיימו לבצע את משימתם. כאשר הכבד מזייף ולא מפרק את ההורמונים בזמן, כל המערכות בגוף משתבשות ועלולים להתפתח מחלות כרוניות בדרכי העיכול, אלרגיות חריפות, כאבי ראש, הזעות, גלי חום, צמרמורות וחשש להתפתחות גידולים ממאירים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, מניעת בריחת סידן, כל מה שרצית לדעת על בניית עצמות, בניית עצמות ומניעת בריחת סידן, בניית עצמות