ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | שיקום התפקוד המיני

שיקום התפקוד המיני

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

הפגיעה בתפקוד המיני של הגבר גורמת לפגיעה באגו הגברי ומשפיעה באופן שלילי על המצב הנפשי, דבר הגורם בהמשך להחמרה ולפגיעה במערכות הגוף.

שיקום התפקוד המיני שיקום התפקוד המיני

החולשה בתפקוד המיני נגרמת בין היתר עקב טרשת העורקים, רמות כולסטרול וטריגליצרידים גבוהות בדם, חולשה במערכת ההורמונאלית, תפקוד כבד לקוי, יתר לחץ דם, סוכרת ולחץ נפשי.

הפגיעה בתפקוד המיני של הגבר גורמת לפגיעה באגו הגברי ומשפיעה באופן שלילי על המצב הנפשי, דבר הגורם בהמשך להחמרה ולפגיעה במערכות הגוף.

הוויאגרה והסיאליס מחזירים לגברים במידה מסוימת את הביטחון העצמי בגלל פעולתם המהירה, אבל הכדורים האלה פועלים לזמן קצוב בלבד ואין להם תכונות המשקמות את המערכות בגוף שנפגעו ובמקרים מסוימים הם אפילו עלולים לגרום לנזקים בשימוש ממושך.

אחת הבעיות של הגברים היא טרשת העורקים ומחלות הקשורות להסתיידויות שמתחילות להיווצר מגיל צעיר ומתחילות לפגוע בתפקוד המיני אצל חלק מהגברים כבר בסביבות שנות הארבעים לחייהם וזאת בגלל הלחץ הנפשי, התזונה המערבית המתועשת עתירת החלבונים, השומנים, המלחים, צבעי המאכל, חומרי הטעם, חומרי השימור, הורמוני הגדילה, חומרי ההדברה, המשקאות המוגזים והענייה בויטמינים ובמינרלים.

הנשים מוגנות במידה מסוימת מטרשת העורקים וההסתיידויות על ידי הורמון האסטרוגן, אבל בגיל המעבר כאשר רמתו יורדת ונוצר חוסר איזון הורמונאלי, אין יותר הגנה לנשים מפני הפגיעה בכלי הדם והן סובלות מטרשת העורקים ומחלות הנגרמות מההסתיידויות כמו דלקות פרקים, דלקות בגידים, דורבן בכף הרגל ומחלות נוספות כמו סוכרת ומחלות אוטואימוניות והן חשופות לאותם המחלות שמהם סובלים הגברים הכוללת גם ירידה בחשק המיני, עייפות ובריחת סידן ובנוסף הן גם סובלות מהשינויים ההורמונאליים בגיל המעבר המטילים עומס גבוה על הכבד ועלולים לגרום למחלות ממאירות וזאת בגלל חוסר יכולתו של הכבד להתמודד עם חוסר האיזון ההורמונאלי, המחייב את הכבד בין היתר לייצר ולפרק במהירות הורמונים תוך שניות כדי למנוע את גלי החום, הצמרמרות, ההזעות ומחלות נוספות האופייניות לגיל הזה.

הטיפול הטבעי כולל התאמת תזונה מאוזנת, פורמולות טבעיות לטיפול בהסתיידויות, לשיקום המערכת ההורמונאלית, לשיקום תפקוד הכבד ולשיקום המערכות בגוף המשקמים את התפקוד המיני של הגברים והנשים ומונעים את כל תופעות גיל המעבר של הנשים והמחלות הנלוות.

הפגיעה בחשק המיני היא אות אזהרה המתריע על בעיות בתפקוד התקין של המערכות בגוף ורצוי לטפל בבעיה ולא להתמכר לתרופות כימיות כמו הויאגרה ולהזניח את הטיפול לשיקום המערכות בגוף.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

כל מה שרצית לדעת על, כל מה שרצית לדעת על שיקום התפקוד המיני, שיקום התפקוד המיני, התפקוד המיני, מאמרים בנושא שיקום התפקוד המיני