ראשי | בריאות | כל מה שרצית לדעת על | ניקוי רעלים ומתכות מהגוף

ניקוי רעלים ומתכות מהגוף

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

ה''מחלות הממאירות'' הפכו בימינו למגיפה אצל ילדים ומבוגרים כאחד וזאת כתוצאה מהצטברות רעלים ומתכות בגוף הגורמים גם ל''אלרגיות'' ו''למחלות כרוניות'' הפוגעות בכל המערכות בגוף.

ניקוי רעלים ומתכות מהגוף ניקוי רעלים ומתכות מהגוף

ה''מחלות הממאירות'' הפכו בימינו למגיפה אצל ילדים ומבוגרים כאחד וזאת כתוצאה מהצטברות רעלים ומתכות בגוף הגורמים גם ל''אלרגיות'' ו''למחלות כרוניות'' הפוגעות בכל המערכות בגוף.

הגידולים הממאירים נגרמים בין היתר ממוטציות בתאי הגוף ע''י מתכות רעילות וכן מדלקות כרוניות. בשני המקרים נגרמת מוטציה בתאים החולים והתאים מתחילים להשתכפל במהירות כתאים סרטניים. הילדים הקטנים מאוד רגישים למתכות הרעילות המצויים במשקאות ובממתקים המכילים צבעי מאכל, במיוחד לילדים המגזימים באכילתם ועקב כך הם עלולים ללקות במחלות ממאירות.

ישנם הרבה מתכות רעילות כמו אלומיניום, זרניך, כספית עופרת, קדמיום ואחרים המצויות בצבעים, בתכשיטים, בכלי אוכל, במזונות, במשקאות קלים, בקוסמטיקה, בחומרי הדברה, בתוספי מזון, בצבעי מאכל, חומרי טעם וריח, חומרי שימור, באוויר מזוהם ובמי ים מזוהמים ובמקורות נוספים.

בעלי המקצוע החשופים ביותר להרעלת מתכות הם יצרני סוללות, עובדי תחנות דלק, עובדי דפוס, מלחימים, רופאי שיניים, תכשיטנים, אנשים החשופים לזיהום תעשייתי וכן מזיהום אוויר מכלי הרכב בעיקר במרכזי הערים העמוסים.

ניתן לסלק את המתכות מהגוף במספר דרכים
:

1 - על ידי לכידת מיץ המרה המורכב מכולסטרול, ממינרלים שונים וממתכות רעילות וזאת על ידי צריכה במשך יום או יומיים בשבוע של תפריט המורכב ממזונות המותאמים אישית לכל מטופל בהתאם למצבו הבריאותי. אלו הם מזונות המכילים בין היתר סיבים מסוגים שונים, המסוגלים לספוג את מיץ המרה ולהוציא אותו החוצה וכן ע''י צריכת מזונות נוספים הגורמים לכיס המרה להתכווץ ולגרום להתרוקנות תכולתו למעיים.

2 - על ידי צמחי מרפא טבעיים המשקמים את תפקוד הכבד, כדי שיוכל לבצע את תפקידיו בצורה יעילה, כדי לנטרל ולשנות את הרכבם הכימי של הרעלים והמתכות המצטברים בכבד.
הכבד מסוגל לנטרל הרבה חומרים רעילים ותרכובות כימיות שונות בין היתר ע''י הפרשתם אל תוך כליטר מיץ המרה המיוצרים בו מידי יום. התרכובות מכילות גם שאריות של תרופות כימיות, קוטלי חרקים והורמונים שונים, ביניהם גם הורמוני הגדילה המצויים במזונות מהחי ומהצומח, העלולים לגרום לשגשוג תאים ממאירים. לכן חשוב מאוד לטפל בכבד. בצורה זו אנו  מורידים גם את הרמות הגבוהות של השומנים בדם, דבר העוזר בעקיפין גם לירידה במשקל.

3 - על ידי אורח חיים בריא המאפשר לגוף לשקם את עצמו. בעזרת תזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון במידה הנכונה. בצירופי מזון נכונים המאפשרים עיכול תקין. בהימנעות משימוש בתוספי מזון המכילים מינרלים וויטמינים שלא לצורך וכן ע''י אכילת ארוחות סדירות ללא נשנושים בין הארוחות.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על יחיאל תורג'מן

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

ניקוי רעלים, כל מה שרצית לדעת על, מאמרים על ניקוי רעלים, כל מה שרצית לדעת על ניקוי רעלים ומתכות מהגוף, ניקוי רעלים ומתכות מהגוף